Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران نخستین دوره المپیاد ورزشی بانوان بانک ملی ایران از امروز نهم تا ۱۳ آذرماه با حضور ۲۲۰ ورزشکار در ۶ رشته ورزشی در شهر بابلسر آغاز می شود.

بنابر گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم افتتاحیه این المپیاد ساعت ۱۶ امروز نهم آذر ماه با حضور مدیران بانک ملی ایران، ورزشکاران و مربیان تیم ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات ۷۵ نفر در قالب ۷ تیم در رشته والیبال، ۲۵ نفر در رشته بدمینتون، ۲۵ نفر در رشته تنیس روی میز، ۳۵ نفر در رشته شنا، ۲۰ نفر در رشته شطرنج و ۴۰ نفر در رشته دارت شرکت کرده اند.

گفتنی است، بیست و هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران در بخش آقایان نیز از ۲۱ تا ۲۸ مهر ماه سال جاری با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار و در ۸ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیراندازی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی المپیاد ورزشی بانوان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت طلا تعطیلی مدارس تيم ملی فوتبال ايران بانک ملی ایران نفر در رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.»  (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌ تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا، آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه پنجم این ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند. 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

 اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، میتوانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • آمادگی ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری برای حضور در المپیاد ملی آموزش هنر
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر