Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عسکری نژاد عصر چهارشنبه در مراسم عقد قرار داد با نیروی انتظامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: یکی از دغدغه‌های مشترک کمیته امداد و نیروی انتظامی توانمند کردن جامعه و جلوگیری از سوق دادن جامعه به سمت آسیب‌های اجتماعی است.

وی عنوان کرد: محرومیت زدایی و ارتقای مهارت‌های اجتماعی بسیار مهم است، ۴۰ هزار دانش آموز و ۴ هزار دانشجو در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد هستند و هدف ما این است که این افراد از هر گونه انحراف دور باشند و به سمت تبدیل شدن به افراد توانمند حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این افراد سرمایه‌های کمیته امداد کرمان هستند دوری این افراد از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جرایم رایانه‌ای و افزایش آگاهی‌های جامعه در خصوص این مشکلات بسیار مهم است.

کد خبر 5644026

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه دانش آموزان دانش آموز بوشهر جام جهانی 2022 قطر بسیج هفته بسیج کرمانشاه تیم ملی فوتبال ایران گرگان بیرجند ویروس کرونا اردبیل همدان عکس استانها مشهد ایلام آسیب های اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند