Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان قدوس با توجه به توافقات صورت گرفته در تیم، نمی‌تواند درباره موضوعات سیاسی اظهار نظری داشته باشد

ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022، یک بر صفر به آمریکا باخت و حسرت صعودش برای مرحله حذفی این مسابقات حداقل برای چهار سال دیگر تمدید شد.

طرفداری | سامان قدوس، هافبک 29 ساله برنتفورد که در نیمه دوم بازی با آمریکا به میدان رفت و البته عملکرد چشمگیری نداشت، مصاحبه‌ای درباره شرایط ایران در جام جهانی 2022 انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اکسپرسن سوئد، قدوس که زاده مالموی سوئد است، پس از باخت به آمریکا ابتدا در پاسخ به حواشی سیاسی پیرامون تیم ایران گفت:

می‌خواهم صحبت کنم، واقعا می‌خواهم اما نمی‌توانم. با اعضای تیم توافق کردیم که درباره سایر مسائل صحبت نکنیم و من هم به این توافق احترام می‌گذارم. پس از بازی سوم، اوضاع ما متفاوت خواهد بود. تجربه حضور در جام جهانی، فوق‌العاده است اما متاسفانه حذف ما را ناامید کرد، به خصوص این‌که شانس خوبی برای صعود داشتیم. به نظرم به صعود نزدیک بودیم اما باختیم و حذف شدیم. شرایط خیلی سختی داریم. این جام جهانی از نظر روانی و بدنی برای ما خیلی سخت بود. متاسفانه نتوانستیم با کسب برد، مردم را راضی کنیم اما همه تلاش‌مان را کردیم.

 

 

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری کریستین پولیشیج در بیمارستان؛ به هم تیمی هایم افتخار می کنم درگیری لفظی کی روش در میکسدزون بعد از اتمام بازی ایران - آمریکا بنجامین پاوار به دنبال جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل بازگشت کارلوس کی روش به همراه تیم ملی به ایران

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد شکست تیلور در انتخابی آمریکا و غیبتش در پاریس، به آرامش روانی تیم به دلیل پایان تمرکز بیش از حد تئوریسین‌ها و کارشناسان روی کشتی یزدانی-تیلور کمک خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه به خبرنگار تسنیم گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • کاوه: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می‌کند