Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدی مهر افزود: طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران برای فردا پنجشنبه دهم آذر ارتفاعات و مناطق شمال غرب استان بارش باران پیش بینی شده است.

وی گفت: برای روز جمعه ۱۱ آذر ماه نیز در ارتفاعات و شنبه ۱۲ آذر در نیمه شمالی، یکشنبه ۱۳ آذر در سطح استان بارش باران، رخداد پدیده مه، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در ارتفاعات بارش برف و روند کاهش دما بویژه در مناطق شمالی استان را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خطاب به مسئولان و بهره برداران بخش کشاورزی و مردم عنوان داشت: ضمن اطلاع رسانی گسترده به همشهریان و جامعه هدف تحت تأثیر از جمله مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و سایر بهره برداران و آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی استان ضروری است که تدابیر لازم در سطح مناطق تحت تأثیر اندیشیده شود.

یزدی مهر بیان داشت: به همه مردم عزیز که قصد سفر و تردد در مسیرها و محورهای کوهستانی را دارند توصیه می‌شود حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا خدایی ناکرده در صورت بروز حادثه مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: واکنش سلاجقه به آبگیری بحث برانگیز سد «چم‌شیر» شوربختی؛ سرنوشت مختوم دو سد

۲۳۳۲۳۶

کد خبر 1701449

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران بارش برف باران سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارش‌ها تا روز چهارشنبه در ارتفاعات استان گفت: طی امروز برای نیمه غربی کشور با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید، احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به تصاویر رادار و ماهواره هم اکنون شاهد فعالیت سامانه بارشی به صورت بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان هستیم.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی این سامانه طی امروز به صورت بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای به همراه رعدوبرق و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق مرتفع شرقی و شمالی فعّال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی امروز برای نیمه غربی با توجه به وزش بادهای متوسط تا شدید احتمال گردوخاک‌های محلی و موقتی نیز دور از انتظار نخواهد بود همچنین فردا و پس فردا بارش‌ها در ارتفاعات استان همچنان به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

سبزه‌زاری تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه وزش باد در اغلب مناطق استان متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در مناطق مستعد وجود دارد، از فردا روند دما افزایشی خواهد بود همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا نیمه مواج و در برخی ساعات مواج خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۷.۱ و ایذه با ۱۱.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 746933

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای مازندران