Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@19:54:51 GMT

خبری از برگزاری اردوی پرسپولیس در تهران نیست

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۶۳۶۸

برخلاف ابتدای فصل یحیی گل محمدی تصمیمی برای برگزاری اردو در تهران ندارد

پرسپولیسی ها در تهران به اردو نمی روند.

به گزارش طرفداریَ، همان طور که به یاد دارید پس از منتفی شدن برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس در ابتدای فصل، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت چند اردوی کوتاه مدت را در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار کند و همین موضع کافی بود تا با هزینه ای سنگین پرسپولیس 4 اردوی 4 روزه را در پایتخت پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا پیش بینی شود با توجه به مشکل خروجی گل محمدی، باقری و چند بازیکن دیگر و احتمال زیاد لغو اردوی خارجی سرخ ها، یحیی گل محمدی باز هم از درویش بخواهد تا سرخ ها در تهران اردوی تدارکاتی خود را برگزار کنند. اما به نظر می رسد اردوهای قبلی در تهران چندان به مذاق سرمربی پرسپولیس خوش نیامده و به همین دلیل این بار برخلاف ابتدای فصل، خبری از برگزاری اردوی داخلی در تهران نیست.

هرچند که رضا درویش تمام تلاش خود را برای آمادگی کامل مجموعه تیم به کار گرفته است و برگزاری بازی دوستانه با پیکان در ورزشگاه شماره یک آزادی نشان از این موضوع دارد.

حال باید دید برنامه های یحیی گل محمدی برای آماده سازی سرخ های تهرانی در فاصله 20 روز تا برگزاری دربی بزرگ پایتخت چه خواهد بود.

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری کریستین پولیشیج در بیمارستان؛ به هم تیمی هایم افتخار می کنم درگیری لفظی کی روش در میکسدزون بعد از اتمام بازی ایران - آمریکا بنجامین پاوار به دنبال جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل بازگشت کارلوس کی روش به همراه تیم ملی به ایران

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران و فرماندهان ایرانی به حدی محکم و منحصر به فرد بود که جهان پس از چند روز همچنان از ایران سخن می‌گوید.

فضای مجازی، سایت‌های خبری، کانال‌های تلویزیونی در سراسر دنیا از ارتقاء سطح نظامی ایران و به رخ کشیدن این قدرت در برابر ناتوانی اسرائیل همچنان در صدد تحلیل برآمده‌اند.

اما شهر تهران هم در چند روز اخیر با طرح‌های ابتکاری عناوین همین شبکه‌ها و رسانه‌های خبری را برای شهروندانش تیتروار به نمایش گذتشنه است، بنرهایی که اقتدار نظامی و هدف گیری دقیق موشک‌های ایرانی را از فرسنگ‌ها دورتر برای اصابت به اهداف مدنظر یادآور می‌شود.

در ادامه چهره جدیدی از این تقابل نظامی را در تهران ببینید؛

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس