Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@12:43:30 GMT

دستگیری متهم با ۵۰ فقره کلاهبرداری در شهر ری

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۰۶۴۰۳

دستگیری متهم با ۵۰ فقره کلاهبرداری در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمی با ۵۰ فقره کلاهبرداری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان امروز_ چهارشنبه نهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران کرد: در پی مراجعه شهروندی به کلانتری ۱۷۳ امین‌آباد مبنی بر اینکه برای فروش یک دستگاه تلفن همراه در سایت دیوار آگهی فروش ثبت کرده و پس از توافق با خریدار شماره کارت خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خریدار تلفن همراه با دریافت کالا، مدعی است که ثمن مورد معامله را به حسابم واریز کرده، اما مبلغی به حساب من واریز نشده است و شماره کارت متعلق به من نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به احضار خریدار تلفن همراه توسط مأموران کلانتری، گفت: این فرد مطرح کرد که وی قصد خرید تلفن همراه را داشته که پس از انجام معامله ثمن مورد معامله را به حساب فروشنده واریز کرده، اما فروشنده از تحویل تلفن همراه امتناع ورزیده است.

جلیلیان تصریح کرد: در رصدهای اطلاعاتی و اقدامات کارشناسی، هویت و مخفیگاه کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات مقدماتی به تشکیل باند سه نفره کلاهبرداری از سایت دیوار با همکاری دو همدستش اعتراف و اظهار کرد در این رابطه مرتکب ۵۰ فقره کلاهبرداری شده است.

وی افزود: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و جزئیات پرونده ادامه داد و متهم برای دریافت دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 623545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری متهم کلاهبرداری دیوار پلیس نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه