Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام جهانی قطر - دیدارهای گروه سوم جام جهانی قطر با صعود تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان به مرحله حذفی به پایان رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، بازی‌های دور سوم گروه C جام جهانی 2022 شب گذشته (چهارشنبه) با انجام دو بازی همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران دنبال شد که در مهمترین بازی تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه 974 رقیب اروپایی خود تیم ملی لهستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گل از الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه 46 و یکی دیگر از خولیان آلوارس در دقیقه 67 آرژانتینی را که کاپیتانش لیونل مسی هم یک پنالتی را از دست داد (ضربه او در دقیقه 37 توسط وویچخ شزنی مهار شد) به ثبت دومین پیروزی متوالی آلبی‌سلسته رساند تا این تیم با 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه سوم رقابت‌ها راهی مرحله بعد شود، جایی که باید با استرالیا تیم دوم گروه D روبرو شود.

در بازی دیگر در ورزشگاه لوسیل تیم ملی مکزیک نیز با نتیجه 2 بر یک بر عربستان غلبه کرد که در این بازی هنری مارتین در دقیقه 47 و لوئیس چاوس در دقیقه 52 گل‌های مکزیک و سالم الدوسری در دقیقه 5+90 تنها گل عربستان را زدند.

 مکزیک با این پیروزی مانند لهستان 4 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به لهستان (لهستان صفر و مکزیک منفی یک) در رده سوم قرار گرفت تا این اروپایی‌ها باشند که به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند. در واقع گلی که سعودی‌ها در واپسین دقیقه‌ها به ثمر رساندند، باعث شد که لهستان بدون کشیده شدن کار به مقایسه کارنامه انضباطی‌اش با مکزیکی‌ها (تا قبل از این گل همه آمار دو تیم برابر بود) راهی مرحله بعدی و حریف فرانسه تیم اول گروه D شود.

در پایان بازی‌های گروه C‌ جام جهانی، وضعیت جدول این گروه به صورت زیر است:

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی  فوتسال جام ملت های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰  امروز در سالن بانگوک آره‌نا تایلند به مصاف قرقیزستان می‌رود.

شاگردان وحید شمسایی با ۳ برد متوالی مقابل تیم های افغانستان، بحرین و کویت در گروه چهارم جام ملت های آسیا بعنوان صدرنشین صعود کردند. 

تیم ملی فوتسال ایران در صورتی برتری مقابل قرقزیستان علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

برنامه بازی‌ها مرحله یک چهارم نهایی به این شرح است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت 

تاجیکستان – افغانستان / ساعت ۱۰:۳۰

ایران – قرقیزستان / ساعت ۱۲:۳۰

تایلند – عراق / ساعت۱۴:۳۰

ازبکستان – ویتنام / ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا