Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته و از زمان بازداشت حسین رونقی برخی افراد و رسانه‌های ضد انقلاب با شایعه پراکنی و ادعای کذب سعی در بحرانی نشان دادن وضعیت جسمی رونقی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، به شکرانه برد تیم‌ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا به مراجع ذی‌ربط قانونی دستور داد تا شرایط بهره‌‌برداری زندانیان اخیر از ارفاقات قانونی فراهم شود که طی این دستور تعدادی از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رونقی وبلاگ‌نویس و فعال مجازی اهل ایران که بارها به علت فعالیت سیاسی علیه نظام بازداشت شده است یکی از این زندانیان بود که طی دستور رئیس دستگاه قضا با تودیع وثیقه آزاد شد.

حسین رونقی در مهرماه سال جاری به علت اظهارات و فعالیت‌های سیاسی علیه جمهوری اسلامی بازداشت شد و به گفته رسانه‌های خارجی در زندان دست به اعتصاب غذا زد.

با تشخیص پزشک زندان که به صورت مستمر وضعیت سلامتی وی را بررسی می‌کرد به بیمارستان برای دریافت درمان تکمیلی منتقل شد اما در همین شرایط رسانه‌های ضد انقلاب و معاند سعی در سیاه‌نمایی و بحرانی نشان دادن وضعیت جسمی رونقی کردند.

به ادعای رسانه‌های معاند در مسیر انتقال به بیمارستان، قلب رونقی از کار افتاده و برای او عملیات احیای قلبی انجام شده است اما مرکز رسانه قوه قضاییه در پی این ادعاها خبر از سلامتی و پایداری وضعیت جسمانی حسین رونقی داد و هرگونه احیای قلبی او را تکذیب کرد.

در مدت زمانی که رونقی در بیمارستان دوره نقاهت خود را می‌گذراند قوه قضاییه از دیدار وی با خانواده خود خبر داد و عکس منتشر شده که از این دیدار دروغ رسانه‌های معاند مبنی بر وخامت حال رونقی مشخص شد.

در این بین خانواده رونقی نیز دست به تحریک و دامن زدن به نا آرامی با انتشار اخبار کذب و بدون سند در فضای مجازی زدند.

پجشنبه 5 آذرماه حسین رونقی با قرار وثیقه آزاد شد اما دروغ‌پردازی برخی تمامی نداشت و همچنان اخبار کذب را در خصوص وخامت شرایط جسمی حسین رونقی منتشر می‌کردند.

در این بین خانواده رونقی نیز دست به تحریک و دامن زدن به نا آرامی با انتشار اخبار کذب و بدون سند در فضای مجازی زدند.

پجشنبه 5 آذرماه حسین رونقی با قرار وثیقه آزاد شد اما دروغ‌پردازی برخی تمامی نداشت و همچنان اخبار کذب را در خصوص وخامت شرایط جسمی حسین رونقی منتشر می‌کردند.

 

حسن رونقی برادر شخص مذکور پس از آزادی حسین رونقی با منتشر کردن توییتی خبر از شکستن پای برادرش و نامناسب بودن وضعیت جسمی وی داد.

پس از اظهارات برادر حسین رونقی در توییتر، تصاویری از شخص حسین رونقی منتشر شد که در آنها مشخص است که شرایط جسمی پایدار و مناسبی دارد و هر دو پای وی نیز سالم است.

حسن رونقی بعد از منتشر شدن تصاویر برادرش و روشن شدن حقیقت مبنی بر اینکه حسین رونقی از وضعیت سلامتی مناسبی برخوردار است اقدام به حذف توییت‌های قبلی خود کرد.

با وجود اینکه حسن رونقی اولین نفری بود که خبر از شکسته شدن پای برادرش داده بود، اما در آخرین توییت تصاویری از برادر خود منتشر کرد که در این تصاویر حسین رونقی روی پاهای خود بدون هیچ مشکلی ایستاده است.

 

با انتشار تصاویر حسین رونقی پس از ازادی برخی کاربران توییتر بحث اعتصاب غذای وی که از سوی برخی مطرح شد را زیرسوال بردند. به گفته کاربران شخصی که 64 روز اعتصاب غذا کرده باشد بی شک جز پوست و استخوان چیزی در وجودش نمی‌ماند ولی آن طور که از عکس‌ها پیداست وی از حال جسمانی مساعد و مطلوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی رسانه فوتبال وبلاگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • شبکه‌های معاند فارسی‌زبان به بی‌پولی افتادند
  • در اقامتگاه دختران معلول جسمی و ذهنی ابن الرضا (ع)قم چه می‌گذرد؟+فیلم
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟