Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادگستری استان مرکزی طی اطلاعیه‌ای در رابطه با آخرین وضعیت یکی از متهمان پرونده "هتک حرمت گلزار شهدای اراک" به نام مینا یعقوبی اعلام کرد: در پی اقدام هنجارشکنانه این فرد، در پرتاب سنگ به سردر گلزار شهدای اراک به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.

روابط عمومی دادگستری استان مرکزی طی اطلاعیه‌ای در رابطه با آخرین وضعیت یکی از متهمان پرونده "هتک حرمت گلزار شهدای اراک" به نام مینا یعقوبی اعلام کرد: در پی اقدام هنجارشکنانه این فرد، در پرتاب سنگ به سردر گلزار شهدای اراک و پخش کلیپ تصویری آن در فضای مجازی که تاثر مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در پی داشت، دستگاه قضایی با حساسیت و فوریت وارد عمل شده، با دستورات صادره فرد نامبرده شناسایی و بازداشت شد.

 طبق این اطلاعیه متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری استان مرکزی، کیفرخواست این متهم صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است، اما براساس شرایط متهم، این فرد تا زمان تشکیل دادگاه، با اخذ وثیقه قانونی آزاد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گلزار شهدای اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۶ هزار نفر به علت نزاع و دعوا به پزشکی قانونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ستاره با بیان اینکه از ابتدای امسال تا اول اسفند ۳۶ هزار و ۸۱ نفر به علت نزاع و دعوا به پزشکی قانونی مراجعه کردند گفت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۸ نفر مرد و ۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر زن بودند.

وی اظهار کرد: تعداد مراجعان نزاع به پزشکی قانونی طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۵ هزار و ۹۸۹ مورد بود تغییر محسوسی نداشت و سه دهم درصد افزایش یافت.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فراوانی تعداد نزاع‌ها و مراجعان به پزشکی قانونی طی امسال در سال بعد مشخص می‌شود گفت: آذربایجان شرقی در زمینه نزاع و دعوا در سال ۱۴۰۱ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بعد از اردبیل در رتبه دوم قرار دارد و همدان، زنجان و گیلان نیز رده‌های سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

ستاره ادامه داد: این استان از نظر فراوانی در تعداد مراجعان منازعه به پزشکی قانونی بعد از تهران، خراسان رضوی و اصفهان در رده چهارم قرار دارد و بیشترین مراجعان این حوادث به پزشکی قانونی ۲۰ تا ۴۰ ساله هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته به ۱۳۷ مورد پرونده قصور پزشکی در کمیسیون پزشکی این اداره کل رسیدگی شد و بیشترین پرونده‌ها مربوط به دندانپزشکی، دندان ساز تجربی، سایر گروه‌های پزشکی مانند زیبایی و آرایشی، پرستاری، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی و جراحی ارتوپدی است.

ستاره افزود: این استان از نظر فراوانی تعداد پرونده‌های قصور پزشکی کمیسیون پزشکی نوبت اول در رتبه دوم کشور و در تعداد پرونده‌های کمیسیون پزشکی نوبت دوم در رتبه سوم قرار دارد.

وی اظهار کرد: برای ۶۳ درصد از پرونده‌های مربوط به کمیسیون‌های قصور پزشکی نوبت اول رای محکومیت و برای ۳۷ درصد رای تبرئه صادر شد و در پرونده‌های قصور پزشکی کمیسیون‌های نوبت دوم، ۵۶ درصد محکوم و ۴۴ درصد تبرئه شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پرونده‌های قصور پزشکی استان‌های زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی نیز در کمیسیون پزشکی این اداره کل رسیدگی می‌شود گفت: این استان قطب کمیسیون‌های پزشکی شمال غرب کشور است.

دیگر خبرها

  • ۴۶۷ زندانی در کردستان مشمول ارفاقات قانونی شدند
  • ۴۶۷ نفر از زندانیان کردستان از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند
  • ۹۹ زندانی جرائم غیرعمد در استان اصفهان آزاد شدند
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • کاشت ۵۰۰ اصله نهال در مسیر گلزار شهدای گمنام شهرستان خواف
  • کمک ۱۰ میلیاردی کردستانی‌ها برای آزادی زندانیان/ ۳۰۰ زندانی آزاد شدند
  • حال و هوای گلزار شهدای روستای توآباد در روز‌های پایانی سال + تصاویر
  • مراجعه بیش از ۳۶ هزار نفر به علت نزاع و دعوا به پزشکی قانونی در آذربایجان شرقی
  • رسیدگی به ۱۳۷ پرونده قصور پزشکی در آذربایجان شرقی
  • خودکشی اصلی‌ترین علت مرگ‌های قابل پیشگیری در دنیا