Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر از نوع هروئین طی 10 سال اخیر در این استان به میزان 962 کیلوگرم خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات قاچاقچیان کلان مواد مخدر در شرق استان، مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک کامیون باخبر شدند و با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، کامیون را متوقف و در بازرسی از آن، 962 کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی قهرمانی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است که با قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بر اساس اعلام ضابطین، این میزان کشفیات در 10 سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هروئین مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۰۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هزینه‌های زیادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بر کشور تحمیل می‌شود.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر، نگاهی فراسازمانی و فرابخشی داشته باشد؛ این ستاد نیازمند تحول است.

رئیس جمهور گفت: مسئول‌سازی نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه مواد مخدر بسیار اهمیت دارد. در مقایسه با اقدامات ایران، سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اروپایی به وظایف خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر عمل نکرده‌اند.

وی افزود: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

کد خبر 6083794 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر مسئول است
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر
  • دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد
  • توقیف تریلی حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم شیشه و هروئین در مرز تایباد