Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز دوم رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا، دو نماینده ایران به فینال رسیدند.

روز دوم رقابت‌های روئینگ قهرمانی اسیا با فینالیست شدن دو روئینگ‌سوار ایران همراه بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از روز گذشته با شرکت 169 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و 90 ورزشکار در رده سنی جوانان از 18 کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز 10 آذر با برگزاری دور مقدماتی مواد گروه دوم ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد، امروز در 5 ماده به مصاف حریفان رفت.

ابوالفضل سطوتی در روئینگ تکنفره مردان جوانان با حریفانی از عربستان، قزاقستان، هنگ کنگ، هند و ژاپن رو به رو شد و در پایان با زمان 7:30.348 دقیقه در رده دوم گروه اول مقدماتی قرار گرفت و راهی شانس مجدد شد. رقابت شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.
...
در اولین رقابت نمایندگان کشورمان امیرحسین محمودپور در روئینگ تکنفره سبک وزن در رقابت مقدماتی گروه اول با حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان رو به رو شد و با زمان 7:22.111 دقیقه پس نماینده چین دوم و راهی فینال A شد. محمودپور روز یکشنبه در دور فینال رقابت خواهد کرد.
...
نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی در روئینگ تکنفره سبک وزن در رقابت با نمایندگان ازبکستان و هنگ کنگ با زمان 8:20.442 دقیقه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال A شد. فینال این ماده یکشنبه 13 آذر برگزار می‌شود.
...
کیمیا زارعی و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان با حریفانی از کره، اندونزی، مالزی و ازبکستان رقابت کردند و در پایان با زمان 8:01.305 دقیقه با اختلاف هزارم ثانیه پس از نمایندگان اندونزی و کره در رده سوم ایستادند و به شانس مجدد راه پیدا کردند. مسابقه شانس مجدد این ماده ظهر امروز برگزار می‌شود.
...
تیم روئینگ چهارنفره سنگین وزن بانوان با ترکیب شکیبا وقوفی، مریم کرمی، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا در دور تعیین خط با رقبایی از کره، اندونزی، ویتنام و چین رو به رو شدند و در پایان با زمان 7:15.321 دقیقه پس از قایق ویتنام و چین سوم شدند. مسابقه فینال این ماده یکشنبه انجام خواهد شد.

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری شکایت فرانسه به فیفا بابت گل مردود گریزمان به تونس مجری آلمانی: تیم های کی روش نمی توانند گل های خورده را جبران کنند آمار؛ مکزیک با بهترین بازی تاریخش، از جام جهانی حذف شد وزیر ورزش ایران بیشتر بازی های جام جهانی را دید یا وزیر ورزش میزبان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روئینگ قهرمانی شانس مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۱۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ

زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ظهر امروز (یکشنبه) در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ پرسپولیس به آلومینیوم خورد

 

 امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها گفت: مسابقات این مرحله در روزهای 6 و 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد، حدفاصل هفته‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم لیگ برتر و مسابقات مرحله یک چهارم نهایی نیز اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال در اواخر خرداد ماه و بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد. فینال جام حذفی نیز با تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | پیشبینی تلخ محمدحسین میثاقی از زمان قهرمانی ایران در آسیا!
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • فینال جام حذفی در کرمان/ زمان برگزاری ۱/۸ نهایی مشخص شد
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • ملی پوش 63 کیلوی کشتی فرنگی مشخص شد
  • راهیابی فرنگی کار خوزستان به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد