Web Analytics Made Easy - Statcounter



بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صعود تیم‌های کرواسی و مراکش از گروه F و حذف تیم‌های بلژیک و کانادا از دور رقابت‌ها دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه مسابقات جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه ـ به‌وقت تهران) دو بازی همزمان از گروه F برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم‌های کرواسی و بلژیک در ورزشگاه احمدبن علی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که قضاوتش برعهده آنتونی تیلور از انگلیس بود، کرواسی در دقیقه 17 صاحب یک ضربه پنالتی شد که داور با بررسی صحنه توسط فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) تصمیم خود را عوض و آفساید بازیکن کرواسی را اعلام کرد. در دقیقه 60 این بازی روملو لوکاکو در یک موقعیت خوب توپ را به تیر دروازه کرواسی زد. او همچنین در ادامه دو موقعیت خوب گلزنی دیگر را به هدر داد.

در بازی همزمان هم تیم‌های کانادا و مراکش در ورزشگاه الثمامه مقابل هم صف‌آرایی کردند که جدال دو تیم در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان ولید الکراکی همراه شد. حکیم زیاش در دقیقه 4 و یوسف النصیری در دقیقه 23 برای مراکش گلزنی کردند و گل کانادا هم روی گل به خودی نایف اکرد در دقیقه 40 به ثمر رسید.

مراکشی‌ها در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول یک گل دیگر هم زدند که آفساید اعلام شد. قضاوت این بازی برعهده رافائل کلاوس از برزیل است.

با ثبت این نتایج، کرواسی با چهار امتیاز به عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و مراکش هم با چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر به عنوان تیم دوم گروه جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد. تیم‌های بلژیک و کانادا نیز به ترتیب با 3 و صفر امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم ایستادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۱۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در پی پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز کرد؛ حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحفیرآمیزشان ندارند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سفیر کشورمان در باکو در شبکه ایکس نوشت: « اگر در جنگ‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ میان اعراب و رژیم اسرائیل، "جمهوری اسلامی ایران" داشتیم، اکنون فلسطین و قبله اول مسلمین در آغوش مسلمانان بود. حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحقیرآمیزشان ندارند. 

شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی