Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:00:35 GMT

معجزه انجام شد: صعود لحظه آخری کره جنوبی!

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۱۵۶۰۲

معجزه انجام شد: صعود لحظه آخری کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، کره‌جنوبی از ابتدای جام جهانی تیمی نه چندان امیدوارکننده نشان داده بود که مصدومیت چند ستاره و شکست مقابل غنا، باعث شده بود تا طرفدارانش هم چندان به صعود خوشبین نباشند اما در هفته پایانی همه چیز به شکل دیگری رقم خورد.

در شروع بازی این پرتغال بود که موفق شد به گلزنی شد اما یک ارسال و برخورد توپ به کمر رونالدو، موقعیت را در اختیار یونگ کوون کیم قرار داد تا او گل مساوی را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول با این نتیجه و در حالی به پایان رسید که مهاجمان پرتغال از جمله کریستیانو رونالدو چند فرصت را از دست دادند و کره‌جنوبی هم یک گل در موقعیت آفساید به ثمر رساند.

در نیمه دوم فرناندو سانتوس چند تعویض انجام داد و بازی متعادل پیش می‌رفت تا اینکه روی استارت حیرت‌انگیز سون هیونگ مین، کره‌جنوبی به گل پیروزی و صعود رسید.

کره باتوجه به پیروزی ۲-۰ اروگوئه، تنها به یک برد احتیاج داشت تا راهی مرحله حذفی شود و این گل روی استارت ۶۵ متری سون هیونگ مین از زمین خودی و پاس در عمق او هی چان هوانگ و ضربه این بازیکن به ثمر رسید تا در عین ناباوری، این تیم به مرحله بعدی برود.

سون هیونگ مین هم که با ماسک روی صورت، چهره چندان موثری در دو بازی قبلی کره نبود، در این صحنه به خوبی توانایی خود را نشان داد و در نقش یک ستاره واقعی ظاهر شد تا کره با ۴ امتیاز و یک گل زده بیشتر نسبت به اروگوئه، راهی دور بعدی شود.

این سومین صعود کره‌جنوبی پس از جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۱۰ محسوب می‌شود که با هدایت پائولو بنتو رقم خورد و او توانست ماموریت غیرممکن را در مقابل تیم ملی کشورش انجام دهد.

پیش از این کره در سال ۲۰۰۲ که ماجراهای جالبی هم داشت، در خانه تا نیمه نهایی پیش رفت اما در جام جهانی ۲۰۱۰ در مرحله یک هشتم حذف شد.

شاگردان بنتو مالا به احتمال فراوان رودرروی برزیل خواهند ایستاد تا جدالی دشوار را با سلسائو داشته باشند.

کره جنوبی سومین تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی محسوب می‌شود که سهم آسیا را پربارتر از همیشه می‌کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!