Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 21 دیدار امشب اروگوئه و غنا یک پنالتی به سود غنایی‌‌ها اعلام شد. پنالتی‌ای که توسط آندره آیو از دست رفت ولی فده والورده، ستاره اروگوئه، از تصمیم داور برای اعلام پنالتی آنقدر ناراحت بود که بعد از راحت شدن خیالش تنها یک هدف در ذهن داشت: داور.

والورده برای خالی کردن عصبانیتش به سمت داور بازی، دنیل سیبرت، دوید و در مقابل چشم‌های او با مشت کردن و تکان دادن شدید دست‌هایش خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکت ستاره رئال مادرید خبرساز شد. برای اکثر ناظران این صحنه بیشتر به این خاطر عجیب است که سیبرت حتی یک کارت زرد به والورده نشان نداد.

بعد از پنالتی‌ای که غنا از دست داد اروگوئه‌ای در یک فاصله شش دقیقه‌ای توسط دی‌آراسکتا دو بار به گل رسیدند. والورده هم در این بازی یک فرصت استثنایی خلق کرد ولی شوت سرکش او را دروازه‌بان غنا مهار کرد تا این ستاره رئال مادرید در مقابل غنا به گل نرسد.

والورده در هر سه بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت ولی نتوانست گلی به ثمر برساند. تیم ملی او با اینکه امشب غنا را شکست داد ولی به لطف گل دقیقه 91 کره جنوبی مقابل پرتغال و پیروزی کره‌ای‌ها شانس صعود را از دست داد و از مرحله گروهی حذف شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۱۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!