Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:05:39 GMT

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به همه مردم ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۱۹۸۳۸

پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به همه مردم ایران

به گزارش «تابناک»، به نقل از «تسنیم»، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بیان کرد: اگر بتوان عرضه صنایع دستی را آن‌گونه که شایسته است تسهیل کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند به‌راحتی تولیدات خود را عرضه کنند بخش زیادی از این مشکل برطرف می‌شود.

وی در همین باره افزود: مصوباتی در دولت وجود داشت و اخیراً وام‌های مختلفی برای کارمندان در نظر گرفته شده است و با توجه‌به توسعه‌ای که در صندوق کارآفرینی امید وجود داشت برای همه مردم تسهیلاتی فراهم می‌شود تا ۱۰ میلیون صنایع دستی خریداری کنند و به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در این باره بیان کرد: هم‌اکنون در چند قسمت از کشور غرفه‌هایی تدارک دیده شده است و کار آغاز شده است و با راه‌اندازی نمایشگاه تهران غرفه‌ها مستقر می‌شوند و بعد تکثیر می‌کنیم و به‌عبارتی هر فردی با معرفی ساده می‌تواند ۱۰ میلیون تومان صنایع دستی خرید کنند و به‌صورت اقساط پرداخت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام جهانی قطر آلودگی هوا تیم ملی فوتبال ایران روز جهانی معلولین عزت الله ضرغامی صنایع دستی وام 10 میلیون تومانی جام جهانی قطر آلودگی هوا تیم ملی فوتبال ایران روز جهانی معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۱۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند

آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کاهش اولیه ۱۲ درصدی گردشگری در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان داد که بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند سفر نروند، روزه بگیرند و در محل زندگی بمانند. این موضوع به معنای این نیست کسانی که به سفر رفتند چیزی کمتر دارند، اما بخشی از جامعه تشخیص داد که اکنون زمان روزه‌گرفتن است.

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم جبران کردند و حال خوب خود را در گردشگری نشان دادند. این افزایش ۵.۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته - که سال موفقی هم در انجام سفر‌های نوروزی بود - نشان می‌دهد حال مردم مقداری خوب هست که به سفر می‌روند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: وقتی مردم باوجود همه مشکلاتی که دارند سفر می‌روند یعنی حداقلی از امکان برای آنان هست که به سفر می‌روند. ارقام سفر‌ها در تعطیلات نوروز هم رکورد شکست.

ضرغامی تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها از جمله مرکز پژوهش‌های مجلس متاسفانه برمبنای آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کرده که سفر از سبد خانوار حذف شده، اما این گزاره حتماً نادرست است. این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد. آمار امسال را که بررسی می‌کنیم هم نسبت حضور گردشگران خارجی بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: اکنون ایران‌هراسی به علت رخداد‌های اخیر منطقه بسیار زیاد است و برخی کشور‌ها به شهروندان خود هشدار دادند که به ایران نروند، اما با این جو مقابله می‌کنیم و آمار‌ها هم نشان می‌دهد دولت در انجام وظایف خود در مجموع موفق است.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد: اینکه ۶۳ میلیون نفر شب اقامت در هتل رسمی داشته باشند که این غیر از چادر‌ها و ویلا‌های شخصی است یک رقم بالاست.

ضرغامی همچنین با بیان اینکه تولید شادی از وظایف حاکمیت است، تصریح کرد: این امر یک شاخص است و هر دولتی که توانست مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است. بگذریم از اینکه گاهی مردم خودشان شاد هستند، اما برخی می‌روند و با آنان برخورد می‌کنند که چرا شاد هستید.

وی یادآور شد: از جمله مواردی که مردم را شاد می‌کند، برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است که حول آن و در کنارش، زمینه‌های شادی فراوانی ایجاد می‌شود. برپایی موفق مراسم «هزار دف» در روستای پالنگان در استان کردستان از جمله این موارد است. این روستا امسال مقام سوم در اقامت روستایی را داشت و از جمله ۸ روستایی است که پرونده آن‌ها به‌عنوان روستا‌های گردشگری جهانی ایران آماده شده و به WTO (سازمان تجارت جهانی) ارسال خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه مراسم «هزار دف» اقدامی هنری، فرهنگی، امنیتی و ارزشمند است، گفت: حدود ۵۰ هزار نفر گردشگر به روستای پالنگان رفتند و در محیطی شاد، سنتی، مردمی و حتی دینی و عرفی مراسم هزار دف را تماشا کردند و کوچیکترین حادثه‌ای هم ایجاد نشد. این درحالی است که سعی می‌کنند با ایران‌هراسی چهره دیگری از ایران نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند