Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:38:12 GMT

آزمون دینی از معلمان زن در غزنی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۲۴۸۲۰

آزمون دینی از معلمان زن در غزنی آغاز شد

منابع محلی روز شنبه، ۱۲ قوس از ولایت غزنی خبر می‌دهند که هیات موظف شده طالبان، تا کنون به چندین مکتب در این ولایت رفته و از آموزگاران زن آزمون دینی گرفته‌اند.

منبع افزوده است طالبان عمداً پرسش‌های دشوار دینی را انتخاب می‌کنند تا کمتر آموزگاری بتواند به پرسش‌های آن‌ها پاسخ ارایه کند.

به گفته این منبع طالبان این استادان را مورد توهین و تحقیر نیز قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع تاکید می‌کند طالبان تا کنون بیش از ۱۰ آموزگار را از دو مکتب در این شهر غزنی منفک کرده و به چندین تن دیگر هشدار داده‌اند که ممکن است منفک شوند.

یک منبع در ریاست معارف طالبان برای ولایت غزنی تایید کرده است این روند در تمامی مکاتب این ولایت تطبیق خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این نیز گروه طالبان زنان و دختران را از کار، آموزش، حضور در پارک‌های تفریحی، سفر، گشت‌وگذار بدون محرم، انتخاب پوشش و تحصیل آکادمیک در رشته‌های خبرنگاری، هنرها و موسیقی منع و محروم کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق زنان آزمون دینی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۲۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد

به  گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان با مراجعه به این لینک می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی (برای برادران)، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای مورد نظر را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کنند.

داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما، باید مدارک یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده کند. در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی، لازم است با ورود به حساب کاربری خود نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • به دنبال حل مشکل آبی کابل هستیم
  • توزیع بیش از ۳ میلیون شناسنامه الکترونیکی در افغانستان