Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-20@02:05:56 GMT

تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۲۶۲۰۷

تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از یک تصادف زنجیره ای بین ۲۳ خودرو در آزادراه قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی  گفت: یک تصادف زنجیره ای در ساعت ۶:۳۰ امروز در آزادراه قزوین-کرج رخ داد، این حادثه بین ۲۳ دستگاه خودروی سواری و در فاصله ۵۰۰ متری هم رخ داد.

وی از افزایش تصادفات زنجیره ای چند روز گذشته در جاده های کشور خبر داد و گفت: بارش ها در جاده ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی ها افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف های زنجیره ای را افزایش می دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: در ایام شروع بارش ها شاهد وقوع تصادفات زنجیره ای ناگواری هم در بخش خودروهای سواری شخصی و هم در بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر بوده ایم که علت اصلی این حوادث بی توجهی رانندگان به لزوم کاهش سرعت در شرایط بارندگی و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی است.

شیرانی گفت: اصرار رانندگان به رسیدن به مقصد در یک ساعت و زمان مشخص قبلی بدون در نظر گرفتن شرایط نامناسب آب و هوایی و عدم پیش بینی افزایش لغزندگی سطح راه ها در این شرایط از علل زمینه ساز این تصادفات بوده است.

شیرانی از انسداد محور هشتگرد-طالقان به علت بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: با توجه به هشدار بارندگی سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه این بارش ها در جاده های اکثر استان ها ادامه داشته و رانندگانی که در این ایام در جاده ها تردد می کنند باید آمادگی رانندگی در این شرایط را داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه ها گفت: در جاده های کشور ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده گرمدره و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان، زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، گلستان و خراسان شمالی گزارش شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک تصادف خودرو تین کنترل ترافیک بخش حمل و نقل سازمان هواشناسی ترافیک پایانه شهید کلانتری خراسان شمالی مرکز کنترل ترافیک تصادف زنجیره ای آزادراه قزوین کرج محورهای شمالی جاده ها زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۲۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، فرزین رضازاده اظهار کرد: شب گذشته به‌ دنبال گزارش تصادف سه خودروی پرشیا، سمند و پژو ۲۰۶، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: هشت نفر از مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد منتقل و سه نفر درمان سرپایی دریافت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: وضعیت مصدومان طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه پایدار است.

 این تصادف هیچ فوتی در پی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم