Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های هندبال گیتی‌پسند اصفهان و نفت و گاز گچساران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با نتیجه ۳۵ بر ۲۷ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و نفت و گاز گچساران در سالن شهید سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نیمه اول هر دو تیم نمایش پایاپای داشتند و با گذشت 10 دقیقه از این نیمه، هر کدام 5 گل به ثمر رساندند تا مشخص شود رقابت حساس و نزدیکی را خواهند داشت،10 دقیقه دوم نیمه اول نیز به همین ترتیب پیش رفت و  حاصل کار دو تیم تساوی 10 بر 10 بود. در ادامه کیوان صادقی با تعویض‌هایی که انجام داد، سعی در بهبود شرایط تیمش در حملات کرد، اما این تعویض‌ها تاثیر خاصی در بازی نداشت و بازیکنان گچساران با استفاده از اشتباه گیتی‌پسندی‌ها دو گل پیش افتادند، حاصل کار دو تیم در پایان نیمه اول 15 بر 13 برتری گچساران بود.

در شروع نیمه دوم و همان دقیقه اول قرمزپوشان اصفهانی خیلی زود علاوه بر جبران 2 امتیاز اختلاف، توانستند حتی گل برتری را نیز به ثمر برسانند و 16 بر 15 از میهمان خود پیشی بگیرند. با گذشت 5 دقیقه از نیمه دوم دو تیم همانند نیمه اول خیلی نزدیک پیش رفتند و در عدد 17 به تساوی رسیدند‌.

رئیس فدراسیون هندبال: تیم کردستان برای حضور در لیگ برتر هندبال حمایت شودرئیس جدید هیئت هندبال استان کردستان انتخاب شدهندبال قهرمانی زنان آسیا| شکست ایران مقابل کره‌جنوبی

در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم این گیتی‌پسند بود که برای اولین بار در این مسابقه اختلاف را به عدد 3 رساند و 21 بر 18 پیش افتاد، در ادامه شاگردان کیوان صادقی در دفاع عملکرد موفق‌تری داشتند و همچنان 3 امتیاز برتری خود را با نتیجه 26 بر 23 در دقیقه 27 مسابقه حفظ کردند. در نوزدهمین دقیقه مسابقه علی شیرانی و مبین آبیار در دو ضد حمله سریع که با سیوها و پاس های خوب دروازه‌بان گیتی‌پسند شروع شد، توانستند اختلاف را حتی به عدد 5 هم برسانند و 29 بر 24 همچنان تیم برتر میدان باشند.

در فاصله 4 دقیقه تا پایان دیدار نمایش درخشان دروازه‌بان گیتی‌پسند و تمام‌کنندگی خوب بازیکنان این تیم باعث شد تا 33 بر 26 اختلاف 7 گله برای آن‌ها ثبت شود. در ادامه همچنان قرمزپوشان اصفهانی عملکرد خوب خود در نیمه دوم را ادامه دادند و توانستند با نتیجه 35 بر 27 پیروز این دیدار حساس و جذاب شوند. نیمه اول با نتیجه 15 بر 13 به سود نفت و گاز گچساران و نیمه دوم با نتیجه 22 بر 12 به سود گیتی‌پسند خاتمه یافت.

در ترکیب گیتی‌پسند سروش قاسمی، حمیدرضا تاجیک، محمد پیمان‌فر، مبین آبیار، حسین حیدریان، علی‌ حیدریان، ساسان صادقی، عارف رافت‌نیا، مسلم علی‌زلفی، علی شیرانی، جواد صادقی، مهدی شریفی، امین‌مظفر، احمد حاجی‌مرادی و علیرضا دادوند با هدایت کیوان صادقی به میدان رفتند.

انتهای پیام/174/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال گیتی پسند نیمه اول نیمه دوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۳۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه ۸ با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه ۱۰ گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی ۲ بر یک راهی رختکن شوند.

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه ۲۶ برای قهرمان ۱۲ دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه ۲۴ باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه ۳۷ نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند ۱۶ دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از ۱۷:۳۰ امروز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی