Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@08:43:35 GMT

مسی گل می‌زند و رکورد می‌شکند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۳۲۴۶۳

لوتار ماتیوس با ۲۵ بازی، میروسلاو کلوزه با ۲۴ مسابقه و پائولو مالدینی با ۲۳ تجربه حضور در مسابقات جام جهانی پیشتاز جدول با سابقه‌ترین بازیکنان ادوار جام‌های جهانی هستند. بازیکنانی که هیچ کدامشان شانس اضافه کردن تعداد این بازی‌ها را ندارند. نفر بعدی این رده‌بندی اما در اوج پختگی با ۲۳ مسابقه هنوز در میدان قطر حضور دارد و می‌تواند در صورت راهیابی تیمش به فینال یا رده‌بندی و بازی در تمام مسابقات پیش رو همه این اساطیر را پشت سر بگذارد و به تنهایی تبدیل به با سابقه‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخص کسی نیست به جز شماره ۱۰ آلبی سلسته؛ لیونل مسی! کاپیتان تیم ملی آرژانتین باید تیمش را تا مراحل پایانی مسابقات هدایت کند تا بتواند یک رکورد ارزشمند دیگر را به ویترین افتخارات خود بیفزاید.
مسی در این ۲۳ مسابقه ۹ گل و ۶ پاس گل را هم به نام خودش ثبت کرده که آمار قابل توجهی به شمار می‌رود. او این شانس را دارد که در بازی‌های بعدی تیم ملی کشورش آمار گلزنی خود را هم ارتقا دهد. اگر آرژانتین و مسی بتوانند از مرحله یک چهارم به سلامت عبور کنند و آلبی سلسته به هفت بازی در قطر برسد، مسی بالاتر از ماتیوس می‌ایستد و یک رکورد بزرگ دیگر را به نام خودش اختصاص خواهد داد.لیونل مسی تا همین جا هم در جام جهانی ۲۰۲۲ از رکورد ۲۱ بازی دیه‌گو مارادونا عبور کرده و به تنهایی عنوان بیشترین بازی ملی در جام جهانی برای آرژانتین را یدک می‌کشد. او برای عبور کامل از اسطوره فقید فوتبال کشورش فقط به یک قهرمانی احتیاج خواهد داشت.

مسی: نیاز به اتحاد داریم
او پس از بازی گفت: بعد از آنکه گل خوردیم شرایط برای ما سخت شد. در دقایق پایانی اذیت شدیم. یک گل به خودی داشتیم با این حال احساسات در تیم مثبت است و صعود کردیم. مهم صعود کردن بود که به آن دست پیدا کردیم.
اوادامه داد: روز سخت و بازی بسیار سختی بود. وقت زیادی برای استراحت وجود ندارد. باید هر چه سریع‌تر ریکاوری و خود را آماده بازی سخت برابر هلند کنیم. از اینکه صعود کردیم و از شانس‌های قهرمانی هستیم، خوشحال هستیم. ما باید هر سه روز یک بار به میدان برویم و این واقعاً سخت است با این حال می‌خواهیم روزهای خوبی را در کنار هواداران خود تجربه کنیم. برای موفقیت نیاز به اتحاد داریم.

خبرنگار: امین غلام‌نژاد

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۳۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو