Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتقادات اعضای مجمع اسکواش گفت: اعضا حق ترک مجمع را نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون اسکواش با حضور ۴۹ نفر از مجموع ۵۴ اعضای مجمع، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز و با حدود نیم ساعت تاخیر در سالن استاد فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پیش از این صلاحیت امیر عزیزی‌پور، بابک فقیر و پیروز هاشمی‌ارس از سوی نهادهای نظارتی احراز شده بود، دقایقی پس از آغاز مجمع انتخاباتی نام وی از روی وایت‌برد اسامی کاندیداها پاک شد و دبیر مجمع این خبر را اعلام کرد که واکنش وی را به همراه داشت.

دبیر مجمع مدعی شد که تاییدیه وی نیامده و در این میان برخی اعضای مجمع گفتند دیگر نیازی به ما نیست و خودتان درباره انتخابات تصمیم بگیرید. برخی از نماینده ورزشکاران از مجمع خروج کردند و برخی اعضای دیگر هم علی‌رغم خواهش‌های عزیزی‌پور، مجمع را ترک کردند.

حدنصاب برای برگزای مجمع ۳۶ نفر بوده که اعضای حاضر پس از ترک مجمع توسط ۱۶ نفر، اعضای حاضر ۳۸ نفر شدند. در ادامه 4 نفر دیگر نیز مجمع را ترک کردند تا تعداد حاضرین به 34 نفر برسد. بدین ترتیب مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش از رسمیت افتاد و انتخابات لغو شد.

پس از لغو انتخابات اعضای باقی مانده در مجمع با پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان مجادله و بحث شدیدی شدیدی داشتند و جملگی اعتقاد داشتند که حق عزیزی‌پور ضایع شده.پولادگر در واکنش به انتقادات اعضای مجمع مدعی شد ثبت‌نام عزیزی‌پور هم رد شده بوده و وزارت جانب‌داری نکرده.

پولادگر همچنین گفت: اعضای مجمع چون نماینده اسکواش استان خود هستند، حق ترک مجمع را نداشته‌اند. این روش درستی نیست، باید می‌ماندند و رای سفید می‌دادند. ما ۱۵ روز تنفس طبق اساس‌نامه به مجمع انتخاباتی می‌دهیم.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اعضای مجمع عزیزی پور ترک مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۳۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند