Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:17:24 GMT

اتوئو یک فیلمبردار را به باد کتک گرفت!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۴۳۸۱۰

اتوئو یک فیلمبردار را به باد کتک گرفت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تکان‌دهنده‌ای از حمله اسطوره و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، ساموئل اتوئو به مردی در خارج از ورزشگاه در جام جهانی قطر در فضای مجازی منتشر شده است.

این کلیپ باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا، اینترمیلان و چلسی را در حال ترک ورزشگاه 974 دوحه بعد از پیروزی برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا اتوئو خوشحال به نظر می رسد و با طرفداران منتظر عکس می گیرد؛ البته قبل از اینکه مردی با دوربین فیلمبرداری به سمت راست او نزدیک شود.

مشخص نیست چه چیزی باعث آزار اتوئو شده است. کسی که به عنوان سفیر جام جهانی 2022 در قطر حضور دارد. اما او با عصبانیت واکنش نشان می دهد و شروع به هل دادن فیلمبردار می کند.

در این مرحله، تماشاگران مختلف وارد عمل می‌شوند تا تلاش کنند این درگیری را بخوابانند اما اتوئو ول‌کن قضیه نبوده و همچنان به تعقیب این مرد فیلمبردار ادامه می دهد. در حالی که چهار مرد اتوئو را عقب نگه داشته‌اند او همچنان در تلاش برای حمله به این فیلمبردار است.

در ادامه این اسطوره فوتبال کامرون گوشی موبایل خود را به فردی که در کنارش حضور دارد، می دهد و با جدیت بیشتری به تعقیب فیلمبردار ادامه می دهد. در نهایت به شکلی باورنکردنی اتوئو با یک ضربه محکم پا به بدن این مرد می زند به شکلی که از شدت آن روی زمین می افتد.

همانطور که توسط La Opinion گزارش شده است، اتوئو به سرعت توسط خبرنگاران محاصره و از او پرسیده شد که چه اتفاقی افتاده است، اما او بی خیال نشان داد و به سرعت توسط نیروهای امنیتی هدایت شد.

یک ساعت قبل از وقوع این حادثه ناخوشایند، اتوئو در داخل ورزشگاه به همراه چاد جانسون بازیکن سابق NFL در حالی که بازی برزیل را تماشا می کرد، مشاهده شد.

گفتنی است اتوئو در سال 2019 پس از یک دوره بازی در قطر با تیم قطر اس سی، بازنشسته شد. او پس از حضور در آکادمی رئال مادرید در سال 1997، بیشتر به خاطر حضور در بارسلونا، اینترمیلان و چلسی مشهور است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران

دریافت 25 MB

کد خبر 6082211

دیگر خبرها

  • فراز: منظورم از نشان دادن عدد ۴ کری نبود!
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است