Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار سکه روز گذشته با استقبال خریداران سکه همراه بود. سکه بازان دیروز با قدرت از نیمه کانال ۱۷ میلیون تومان عبور کردند. با تثبیت قیمت سکه در محدوده یاد شده هیجان معامله گران برای خرید بیشتر شد و فلز زرد رنگ داخلی تاسطح ۱۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان بالا رفت. این قیمت در مقایسه با عصر یکشنبه تقریبا ۳۰۰ هزار تومان صعود کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا ریزش کرد
قیمت اونس طلا در معاملات عصر دیروز ریزش کرد.فلز گران بهای جهانی روز گذشته از مرز ۱۸۰۰ دلار عقب نشینی کرد و تا پله هفتم کانال۱۷۰۰ دلار پایین آمد. قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش در محدوده ۱۷۷۴ دلار معامله شد که نسبت به روز قبل ۲۱ دلار کاهش را نشان می دهد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر نرخ دلار
در شرایط فعلی عده ای از معامله گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز مسیر رشد را طی کند ممکن است سکه بار دیگر آرایش صعودی به خود بگیرد و به سمت مرز مقاومتی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند. از نگاه این دسته از تحلیگران رسیدن قیمت سکه امامی به مرز یاد شده و باقی ماندن آن بالای مرز مذکور چراغ سبزی به کانال شکنی جدید در آینده خواهد بود.

از سوی دیگر به نظر می رسد افزایش قیمت سکه در بورس کالا انتظارات صعودی معامله گران سکه را تقویت کرده است.

سکه بازان عقب نشینی می کنند؟
با این حال عده ای از معامله گران با اشاره به ریزش قیمت اونس طلا از احتمال عقبگرد قیمت سکه در بازار امروز سخن گفتند.

بیشتر بخوانید:

چگونه گول سکه ‌های تقلبی را نخوریم؟ / روش تشخیص اصل از تقلبی

۲۱۷ ۳۵

کد خبر 1703522

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا دلار معامله گران قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای حمله اسرائیل به ایران قیمت طلا را گران کرد

 قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز جمعه به دنبال انتشار ادعاهایی مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی به ایران و بالا رفتن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن افزایش یافته است.

به نقل از رویتر، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۳ درصد افزایش به ۲۳۹۱ دلار و ۵۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۳۰ درصدی به ۲۴۰۵ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.

خبرگزاری‌های آمریکایی مدعی اند رژیم صهیونیستی پاسخ موشکی ایران در هفته گذشته را تلافی کرده است. اما خبرگزاری‌های ایران آرامش در مناطقی را که ادعا می‌شود حمله به آن صورت گرفته گزارش داده‌اند.

ایران قبلاً در مورد حمله رژیم صهیونیستی به سایت‌های هسته‌ای خود هشدار داده و اعلام کرده بود در این صورت در سیاست خود برای دوری از ساخت سلاح‌های هسته‌ای تجدید نظر خواهد کرد.

قیمت طلا طی یک هفته گذشته به خاطر افزایش تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن بالا رفته است.

ترس از تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه تمایل برای خرید طلا را بالا برده و باعث افزایش قیمت این فلز گرانبها علی رغم نرخ بالای بهره بانک مرکزی آمریکا شده است.

شاخص دلار هم پس از انتشار اخبار مربوط به رژیم صهیونیستی و ایران افزایش یافته اما تاثیر چندانی بر قیمت طلا نگذاشته است.

قیمت طلا حدود ۳ درصد طی یک هفته گذشته افزایش داشته است.

تشدید شرایط ژئوپلیتیکی در خاورمیانه باعث شده طلا چهارمین هفته پیاپی افزایش قیمت را تجربه کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۰۶ افزایش به ۲۸ دلار و ۶۸ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۴۴ درصدی ۹۴۳ دلار و ۸۳ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ادعای حمله اسرائیل به ایران، طلا را گران کرد!
  • ادعای حمله اسرائیل به ایران قیمت طلا را گران کرد
  • پیش‌بینی طلا و سکه؛ آینده طلا درخشان‌تر می‌شود
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست