Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورش احمدی خطیر روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به بارش برف از شامگاه یکشنبه چهار راهدارخانه فعال شلمبه، آبسرد، دلیچایی و سیدآباد آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

وی اظهار داشت: میزان نمک و شن تلفیقی دپو شده در چهار راهدارخانه نزدیک به پنج هزار تن است و از ۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی برخورداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند با بیان اینکه تعداد نیروهای راهداری ۴۵ نفر است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده یک گریدر هپکو به مجموعه اضافه شد اما باتوجه به تشکیل چند جلسه اقدامی از سوی مدیریت بحران استانداری صورت نگرفت.

احمدی خطیر ادامه داد: مقرر شده بود برای گردنه روزنه یا سرهار ۲ دستگاه جرثقیل داشته باشیم اما پیگیری‌ها از سال گذشته به نتیجه نرسیده است حتی یک ماشین کمک دار نیز به دستمان نرسید.
‍ فرماندار شهرستان دماوند نیز از نحوه آمادگی راهداران و تجهیزات لجستیک راهداری ها در راستای مقابله با حوادث بازدید کرد.

رضا طاهرخانی با تاکید بر لزوم آمادگی همه دستگاههای خدمات رسان در شهرستان دماوند گفت: با توجه به شرایط جوی، آماده باش عوامل اداره راه و شهرسازی و راهدارخانه‌های شهرستان در جهت رفع مشکلات احتمالی، ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن سفری بی خطر برای مردم حائز اهمیت است‌.

وی اظهار داشت: شهروندانی که بنا بر ضرورت مجبور به تردد در جاده های منتهی به شهرستان دماوند هستند، نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا سفر ایمن داشته باشند.

شهرستان دماوند در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دماوند بارش برف شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲