Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:51:17 GMT

کاهش دما و وقوع مه از اواخر هفته در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۴۶۱۲۹

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۲۳.۷ و دهدز با ۸.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند؛ حداقل دمای اهواز در این مدت ۱۴.۸ و حداکثر ۲۳.۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر وقت فردا چهارشنبه تاثیر سامانه بارشی جنوبی را بر روی خوزستان نشان می دهد که سبب ابرناکی و رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی، جنوب شرقی ، شرقی و ساحلی و بارش پراکنده همراه با رعد و برق در دیگر مناطق استان خواهد شد؛ تندباد لحظه ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد استان نیز دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری ادامه داد: شمال غرب خلیج فارس در این مدت مواج همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در بهبهان ۱۳.۷، آغاجاری ۱۲.۱، امیدیه ۹.۲، اروندکنار ۹، امام زاده عبداله هشت، تاراز ۵.۸، پیر موسی و قلعه تل پنج، دزپارت ۴.۸، مال آقا چهار، صیدون سه، باغملک ۳.۵، رامهرمز ۳.۴، هندیجان ۳.۲، ماهشهر ۲.۳، آبادان یک و شادگان ۰.۶ میلیمتر ثبت شده است.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز خلیج فارس آبادان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز خلیج فارس آبادان سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز خلیج فارس آبادان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس

به گزارش قدس آنلاین سازمان هواشناسی در پی تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج از امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) تا بعد از ظهر یکشنبه در خلیج فارس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد صادر کرد.

وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر به‌ویژه در ساعات صبح تا بعدازظهر، از جمله مخاطرات این سامانه خواهد بود.

تشدید وزش باد و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان و در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز رخ خواهد داد.

این سامانه اثراتی از قبیل اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی را به همراه خواهد داشت.

از این رو به اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا و اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان