Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@04:46:46 GMT

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۴۷۰۲۱

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میاندورود به وزیر بهداشت و درمان: لزوم رسیدگی به مشکلات تأمین دارو و هزینه‌های بالای آن برای بیماران خاص و مردم محروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- تذکر علی اکبری علیزاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت مدیریت صحیح و افزایش نظارت بر توزیع دارو.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اجرایی شدن ماده ۲۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران معسر در خصوص بازنشستگی پیش از موعد همسران جانبازان واجد شرایط.

- تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تفکیک ادارات وزارت جهاد از ادارات پخش کالا‌های اساسی.

- تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم گازرسانی به شهرستان‌های حوزه انتخابیه.  

- تذکر علی آذری نماینده قوچان و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رعایت حقوق اساسی شهروندان بر اساس قانون اساسی و آیین دادرسی کیفری.

- تذکر محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده کرمان و راور به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه ویژه به قنوات سطح استان کرمان به خصوص شهرستان‌های کرمان و راور.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر نفت: ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت رسیدگی به افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت‌های چینی‌آلات لوازم بهداشتی ساختمان.

- تذکر علی جدی نماینده شیروان و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تأمین نهاده‌های دامی با همکاری شرکت پیشتیبانی امور دام.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت افزایش حمایت و مراقبت از تیم ملی.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر کشور: لزوم افزایش سهیمه کارت مرزنشینی برای مرزنشینان استان آذربایجان غربی.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب آنتن‌دهی تلفن همراه و عدم دسترسی به اینترنت در روستا‌ها و مناطق محروم مرزی.

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت توجه و تأکید بر فرهنگ پهلوانی و اخلاق حرفه‌ای در بین ورزشکاران.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم توجه ویژه به مشکلات جوانان.

- تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر و جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تسریع در راه‌اندازی فاز بافندگی کارخانه بافت بلوچ.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت به رئیس جمهور: لزوم اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق معلولان به ویژه در تخصیص ۳ درصد از مجوز‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی به آنان.

- تذکر مهدی عسگری نماینده کرج و جمعی از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم توجه ویژه به ناترازی تجارت ایران با افزایش صادرات کالا‌های با ارزش افزوده بیشترو یافتن کشور‌های مقصد صادراتی جدید.

- تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در اجرایی شدن قانون جامع حمایت ازمعلولین کشور.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس جمعی از نمایندگان به وزیر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه مدیریت پسماند رزن با حضور اعضا و مدعوین مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری به ریاست علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن و به دبیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان برگزار شد.

در این جلسه گزارش دهیاران و دستگاه‌های مرتبط مطرح شد و مشکلات موجود جهت بررسی بیشتر و یا صدور دستورات مقتضی مد نظر قرار گرفت.

در ادامه با توجه به مشکلات ویژه و خاص محدوده بخش سردرود و بغراطی در زمینه مدیریت پسماند با تدبیر و دستور فرماندار بر رفع مشکل و پیگیری لازم از سوی شهرداری دمق و اداره محیط زیست صادر گردید.

علی اصغر غفاری آثار، فرماندار رزن در این جلسه با تأکید بر اینکه موضوع مدیریت پسماند شهرستان به عنوان اولویت جدی دولت و دستگاه‌ها، همواره نیازمند عزم جدی مسئولان شهرستانی و استانی مرتبط است، گفت: با توجه به ضرورت مدیریت و جمع آوری پسماند سازماندهی، اقدامات و رفع معضلات حداکثر تا دو ماه آینده پیگیری و اجرایی شود.

در انتهای جلسه، با جمع‌بندی مباحث مطروحه و استماع کارشناسی و اجرایی، مصوباتی اعلام که مقرر گردید از دستگاه‌های مربوطه اجرایی طی روزهای آتی به طور جدی برای جمع آوری و انتقال پسماند شهرستان پیگیری شود.

کد خبر 6056683

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: حقوق کارگران در سال 1403 باید رابطه منطقی با تورم رسمی کشور داشته باشد
  • دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان: حداقل افزایش میزان دستمزد باید ۵۰ درصد باشد
  • درصورت عدم رعایت قانون برای افزایش حقوق کارگران، وزیر کار باید پاسخگوی مجلس باشد
  • مسئولان تلاششان را برای کاهش تورم مضاعف کنند
  • اسباب‌کشی در ایام نوروز مجوز کتبی می خواهد
  • یک سؤال ساده از منتخبان جدید
  • خدمات ارائه شده در کشور به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود
  • رویکرد تبعیض آمیز مسئولان در خصوص افزایش حقوق کارگران/ چرا به افزایش حداقل بگیران دولتی استناد نمی‌کنید؟
  • مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان
  • اهتمام مدیران در جذب ۸۰۰ میلیارد اعتبارات تملک دارایی‌های استان