Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه این بخش تصاویری از جورجینا همسر کریس رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می کنید.

به گزارش برنا؛ کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال جهان که این روزها آخرین حضور خود در جام جهانی را تجربه می‌کند، در دیدار پرتغال - کره جنوبی جام جهانی 2022 قطر مورد تشویق همسر و فرزندانش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بخش تصاویری از جورجینا همسر رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می کنید.

نامزد کریستین رونالدو و خواهرش در استادیوم قطر

خانواده کریستین رونالدو و اقوامش در جام جهانی 2022

همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو و همچنین خواهر جورجینا در ورزشگاه محل دیدار پرتغال - کره جنوبی حضور پیدا کردند و ستاره پرتغالی فوتبال جهان را مورد تشویق قرار دادند و جورجینا همسر رونالدو با تیپ متفاوتی در ورزشگاه های قطر حضور یافته بود.

جورجینا رودریگز و فرزندان کریستین رونالدو در قطر فرزندان کریستین رونالدو

کریستیانو رونالدو در حال حاضر رونالدو 5 فرزند دارد اما بارها اعلام کرده بخاطر علاقه خود به شماره هفت به فکر هفت فرزند می باشد، او در سال 2010 برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند.

رونالدو پس از سال 2015 و آشنایی با جورجینا رودریگز در سال 2017 از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد.

رونالدو در 18 آوریل 2022 بازهم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او و جورجینا به دنیا آمدند اما پسر در هنگام زایمان فوت کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۴۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر

سه بازیکن شاغل در لیگ عربستان، بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت می‌کنند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو با حقوق ماهیانۀ 16.66 میلیون یورو از باشگاه النصر عربستان، بیشترین دستمزد ممکن را در دنیای فوتبال دریافت می‌کند.

پس از کریستیانو رونالدو، نیمار بازیکن مصدوم الهلال عربستان در کنار کریم بنزما از الاتحاد که او هم در مقاطعی از این فصل با مصدومیت و البته حواشی دست و پنجه نرم کرده است با 8.33 میلیون یورو به طور مشترک در جایگاه دوم قرار می‌گیرند. کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن هم با حقوق ماهیانۀ 6 میلیون یورو از این تیم فرانسوی در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد و اولین بازیکن با دستمزد بالا در لیگ‌های اروپایی محسوب می‌شود.

نکته جالب در لیست 10 نفره بازیکنانی با بیشترین دستمزد در دنیای فوتبال این است که تنها سه بازیکن شاغل در لیگ‌های اروپایی هستند. یک بازیکن از پاری سن ژرمن و دو بازیکن هم از باشگاه بارسلونا. در ادامه نگاهی به بازیکنانی با بیشترین دستمزد در این فصل از مسابقات فوتبال می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین دستمزد ماهیانه در فصل 24-2023 بازیکنانی با بیشترین دستمزد و حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر
  • کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
  • پیاده‌روی کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان در سواحل دریای سرخ در کشور عربستان / فیلم
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی