Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:27:54 GMT

تشکیل کابینه راحت‌تر از ارنج تیم ملی پرتغال است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۰۰۳۰

تشکیل کابینه راحت‌تر از ارنج تیم ملی پرتغال است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاستا، نخست‌وزیر پرتغال، امشب در قطر و در ورزشگاه محل برگزاری دیدار دو تیم پرتغال و سوئیس حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی 6-1 تیم ملی کشورش و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بود.

نخست‌وزیر پرتغال که از درخشش تیم ملی کشورش خوشحال بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت کیفیت بالای بازیکنان سلسائو به او و مردم پرتغال برای عملکرد موفق در مراحل بعدی جام جهانی امید و خوش‌بینی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از تیم ملی کشورش چه انتظاری دارد گفت:" می‌توانیم هر انتظاری داشته باشیم. در جام جهانی همه چیز ممکن است. تیم ما چه در مرحله گروهی و حالا در مرحله یک‌هشتم ثابت کرد که می‌توان از آن انتظار هر موفقیتی را داشت. ولی به کمی شانس و رقبای مناسب هم نیاز داریم. این جام، تورنمنت شگفتی‌ها است ولی کیفیت بالای بازیکنان ما به پرتغال برای مراحل بعدی خوش‌بینی و اعتماد به نفس می‌دهد".

وقتی خبرنگاران از نخست‌وزیر پرتغال درباره نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در ابتدای بازی امشب پرسیدند او گفت:" فکر می‌کنید من می‌توانم درباره کار فرناندو سانتوس صحبت کنم؟ مدیریت تیمی به کیفیت پرتغال و انتخاب بازیکنان باید کار خیلی سختی باشد. به نظرم تشکیل کابینه از انتخاب فهرست یازده نفره پرتغال راحت‌تر است. فرناندو سانتوس کارش را عالی انجام داده و باید به او اعتماد کنیم".

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار سفیر ایران در پرتغال

پرتغال سفیر ایران در لیسبون را به علت توقیف یک کشتی با پرچم این کشور توسط نیرو‌های دریایی سپاه در تنگه هرمز، احضار کرد.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳
  • احضار سفیر ایران در پرتغال
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟