Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری پرتابگر وزنه کشورمان  درباره وضعیتش اظهار کرد: متاسفانه شرایط مالی در رشته‌ای که حضور دارم چندان مطلوب نیست و از طرف مسئولان شهر اصفهان هم حمایت چندانی نمی‌شوم و این اتفاق برای من اصلا خوب و قابل قبول نیست. من که از لحاظ مالی جزو قشر مرفه جامعه نیستم و واقعأ جای تاسف دارد که با وجود ثبت رکورد‌های خوب، ارزش چندانی برای مسئولان ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر بهترین نفر پرتاب وزنه ایران هستم و رکوردم در تاپ لیست آسیا جزو چهار نفر برتر است و جزو کسانی هستم که شانس مدال در بازی‌های آسیایی دارم، اما زمانی که با رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره برنامه‌هایم صحبت کردم او گفت روی من هیچ حسابی برای بازی‌های آسیایی باز نمی‌کند! وقتی در تفکر و برنامه‌های مسئولان جایی ندارم هیچ انگیزه‌ای برای ادامه حضور در ورزش حرفه‌ای هم وجود ندارد. با وجود این همه تلاش برای اعتلای ورزش استان اصفهان، مسئولان شهر به خودشان زحمت یک تبریک خشک و خالی هم ندادند و وقتی درخواست کمک می‌کنم فقط بی پولی را بهانه می‌کنند.

نفر اول پرتاب وزنه ایران ادامه داد: در حال حاضر در مشهد پیگیر تمریناتم هستم تا برای حضور در بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا به بهترین فرم خودم برسم. البته شرایط در این مدتی که هوا رو به سردی رفته چندان مناسب نیست و برای اینکه از فرم آمادگی دور نشویم مجبورم برای در امان بودن  از سرما به داخل سالن تمرینی پناه ببرم تا دچار بیماری نشوم. در صورتی که برخی ورزشکاران در شهر‌های جنوبی کشور مشغول تمرینات خودشان هستند و اینکه خیلی مناسب نیست فدراسیون بین ورزشکارانش تبعیض قائل شود.

صابری تصریح کرد: زمانی که دلار هزار تومن بود، فدراسیون دو و میدانی  وضعیت مالی خوبی داشت، اردو‌های خوب و با کیفیت برگزار می‌شد و حقوق ماهیانه داشتیم، اما اکنون وضعیت چطور است؟ اردو‌ها با کیفیت نیست و ورزشکاران هیچ حقوقی ندارند. دو و میدانی اینطور رشد نمی‌کند. قرارداد باشگاه‌ها باید درست شود تا ورزشکاران درآمد خوبی داشته باشند، اما به هیچ کدام از این مسائل توجه نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی پرتابگر وزنه کشورمان رئیس فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقادات شدید آیت‌الله علوی بروجردی از مسئولان: مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # فقر سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقادات شدید آیت‌الله علوی بروجردی از مسئولان: مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند
  • دیدار پایان سالی وزیر ارشاد با مسئولان سینمایی
  • صدور آرای جایگزین حبس با ارزشی نزدیک به ۷ میلیارد تومانی در محاکم آذربایجان غربی
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند
  • صدور آرای جایگزین حبس با ارزشی نزدیک به ۷ میلیارد تومانی در آذربایجان غربی
  • چه خوب روبان می‌برید آقای وزیر
  • قول مسئولان شهرداری زاهدان برای رفع مشکل سوخت کامیون‌های درون شهری
  • مبادله بیش از ۸ میلیون فقره چک در دی ماه
  • تمسخر سریال ماه رمضان به تخمه خوردن مسئولان سرکار | فیلم
  • از صحبت‌های جالب شمسایی تا قول هاشمی برای حضور در فینال/ وقتی وزیر پنالتی زد+ فیلم