Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، درپی افزایش هزینه‌های انرژی و احتمال قطع برق به دلیل تحریم‌هایی که پاریس و متحدانش علیه روسیه وضع کرده اند، رسانه‌های فرانسوی توصیه‌هایی را درباره قطع درختان به منظور گرمایش در زمستان منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، شبکه BFMTV روز سه شنبه گزارشی را پیرامون مجموعه قواعد و مقررات مربوط به قطع درختان با توجه به افزایش زیاد قیمت هیزم پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه اعلام کرد که قمیت هر متر مکعب هیزم از ۶۵ یورو به ۹۰ یورو افزایش یافته و بسیاری از خانواده‌ها قادر به خرید آن نیستند.

این گزارش می‌افزاید: همچون تمامی دیگر سوخت‌ها، قیمت هیزم نیز مدام در حال افزایش است و بسیاری از افراد تحمل آن را ندارند. بهترین راهکار این است که خودت به جنگل بروی و همچون قرون وسطی هیزم جمع آوری کنی.

در این گزارش آمده است که فقط قطع درختانی که قطر آنها بیشتر از ۳۵ سانتمیتر می‌باشد، امکان پذیر است و در صورت قطع درختان کوچک جریمه ای به میزان ۱۵۰۰ یورو باید پرداخت.

شبکه TF۱ TV نیز گفت که به منظور برخورداری از هیزم باید مالیاتی به میزان ۵۲ یورو پرداخت شود.

رسانه‌ها گزارش دادند که از هر چهار فرانسوی یک نفر برای گرمایش در زمستان از هیزم استفاده می‌کند و سال جاری تعداد افرادی که برای جستجوی هیزم به جنگل می‌روند رو به افزایش است.

کد خبر 5648926

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه هیزم انرژی روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا عراق ترکیه اتحادیه اروپا سوریه جنگ اوکراین نفت روسیه ولادیمیر پوتین بحرین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد

یکی از مشکلات استقلال در راه دریافت مجوز حرفه ای، بحث مربوط به شکایت سانتاکلارا از این تیم بود. در جریان پروسه انتقال محبی به جمع آبی ها، اقدامات عجیبی از سوی مدیریت وقت استقلال رخ داد که منجر به صدور رأی سنگینی علیه این باشگاه شد.

در جریان انتقال قرضی محمد محبی و در تفاهم نامه میان طرفین آمده بود که استقلال باید مبلغی را بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت کند ضمن اینکه بند 600 هزار یورویی برای دائمی کردن این قرارداد درج شده بود که به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی آبی ها، این قرارداد دائمی نشد.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده بود که مبلغ واریزی باشگاه استقلال به صورت ناقص به حساب سانتاکلارا نشست و از 230 هزار یورو ارسالی، 90 هزار یورو به دست باشگاه پرتغالی رسید و هنوز تکلیف 140 هزار یورو دیگر نامشخص است.
در قرارداد محبی، یک بند خسارت 600 هزار یورویی بود که پس از شکایت سانتاکلارا، فیفا آن بند را قبول نکرده بود. باشگاه سانتاکلارا به رأی فیفا اعتراض کرد که پرونده به دادگاه CAS رفت.

رأی دادگاه CAS چندی بعد صادر شد که 350 هزار یورو از آن 600 هزار یورو مورد قبول دادگاه عالی ورزش قرار گرفت. اتفاقا در رأی آمده چون فیش جعلی از سوی استقلال به سانتاکلارا ارسال شده، در رأی دادگاه عالی ورزش تأثیر داشته و آنها مبلغ 350 هزار یورو را قبول کرده است.

در نتیجه استقلال حدود 500 هزار یورو در این پرونده محکوم شد که مدیریت این باشگاه مکاتباتی را با فیفا در این مورد انجام داده تا بخشی از این بدهی (350 هزار دلار) از محل مطالبات استقلال در این نهاد پرداخت شود. استقلال مجوز این موضوع را از فیفا دریافت کرده است. مبلغ باقی‌مانده به همراه جریمه‌ی دیرکرد را نیز باشگاه پرداخت خواهد کرد.

کد خبر 839620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کشورهای مختلف برای کاشت درخت چه کرده‌اند؟
  • سرمازدگی در کمین باغات چهارمحال‌وبختیاری/ زمستان گرم علت اصلی سرمازدگی درختان
  • لنی یورو خواهان انتقال به رئال مادرید
  • تحویل بی‌ام‌و برقی صعودی شد
  • موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر
  • افزایش شهدای خبرنگار در غزه به ۱۳۴ نفر
  • «اسکار فرانسوی» برای تیک تاک ۱۰ میلیون یورو جریمه تراشید
  • حقوق مدیرعامل مرسدس بنز دو برابر شد