Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:44:44 GMT

شرکت ترامپ به دلیل کلاهبرداری مالیاتی محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۰۱۶۹

شرکت ترامپ به دلیل کلاهبرداری مالیاتی محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شرکت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده ای که توسط دادستان منطقه منهتن مطرح شده است، به دلیل تقلب مالیاتی مجرم شناخته شد.

بر اساس این گزارش، حکم محکومیت شرکت ترامپ در دومین روز از محاکمه آن به اتهام همدستی مدیران ارشد این شرکت برای تقلب و کلاهبرداری مالیاتی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ترامپ گفت که پرونده مطرح شده علیه شرکتش دارای انگیزه های سیاسی است که دموکرات ها برای انتقام از وی انجام می دهند.

به این ترتیب سازمان ترامپ ممکن است با جریمه ۱.۶ میلیون دلاری مواجه شود که برای شرکتی با این حجم مبلغ کمی بشمار می رود.

این در حالی است که خود ترامپ در این پرونده تحت محاکمه نبود اما گفته می شود که وی به خوبی در جریان این طرح قرار داشته است ولی خود ترامپ و وکیل شرکت این موضوع را رد کردند.

کد خبر 5648928

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ منهتن ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا عراق ترکیه اتحادیه اروپا سوریه جنگ اوکراین نفت روسیه ولادیمیر پوتین بحرین کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در شهر مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد اظهار داشت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی در یکی از سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش کالا  از آن‌ها، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات از مالباخته‌ها مشخص شد که این افراد با درج آگهی جعلی با عناوین مختلف فروش کالاهای متنوع، طعمه‌های خود را با درج قیمت‌های پایین وسوسه کرده و پس از چانه‌زنی بر سرقیمت و ادعای مشتری زیاد برای آگهی درج شده از طعمه‌های خود مبالغی بین یک میلیون تا 20 میلیون تومان به عنوان بیعانه کلاهبرداری کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا مشهد با استفاده از مستندات دیجیتالی به‌جای مانده و یک سری تحقیقات فنی متهمان را در محدوده بلوار طبرسی شمالی مشهد ردزنی کردند.

وی اظهار کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهمان 29 و 40 ساله را دستگیر که در ادامه 2 متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات دیجیتالی کشف شده به 32 فقره کلاهبرداری با ترفند دریافت بیعانه اعتراف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه از شهروندان خواست؛ هنگام خرید کالا در سایت‌های واسطه‌گر خرید و فروش کالا از واریز هرگونه وجهی قبل از مشاهده و دریافت کالا خودداری کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • افزایش پرونده‌های کلاهبرداری در کرمان
  • محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل
  • حکم پرونده پلاسکو پس از ۷ سال مشخص شد
  • آمریکا نقش شرکت «متا» در فروش مواد مخدر را بررسی می‌کند
  • رسیدگی به بیش از ۱۹۰۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه
  • کارفرمای معدن طزره دامغان به سه سال حبس محکوم شد
  • محکومیت ۵۳.۹۱ میلیارد ریالی قاچاقچی خودرو
  • جریمه شرکت دارویی به دلیل عدم ثبت کالا در سامانه