Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل تماشایی اولیویه ژیرو، ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه به دلیل خطا روی ووچیک شزنی مردود اعلام شد.

به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار با لهستان نمایش برتری داشت و با 3 گل حریف خود را حذف کرد. شاگردان دیدیه دشان در نیمه دوم با بازی هجومی خود فرصت خودنمایی به بازیکنان لهستان ندادند. اولیویه ژیرو زننده گل اول  یک بار دیگر در نیمه دوم فرصت داشت یکی از زیباترین گل های دوران ورزشی خود را به ثمر برساند اما این گل آفساید اعلام شده و این فرصت فوق العاده از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۶۰ این دیدار بود که ارسال بازیکنان تیم ملی فرانسه و خروج ووچیک شزنی باعث شلوغی درون محوطه و سرنگونی دروازه بان باکیفیت تیم لهستان شد. در ریباند توپ در گوشه سمت راست محوطه به اولیویه ژیرو رسید و او با یک ضربه برگردان استثنایی و چکشی موفق شد توپ را به گوشه دروازه رسانده و گل دوم را به ثمر برساند.

بی تردید اگر خطا روی شزنی اعلام نمی شد، ژیرو توانسته بود یکی از زیباترین گل های تاریخ جام جهانی را به ثمر برساند. جالب اینجاست این ستاره فرانسوی در سال ۲۰۱۷ و با ضربه ای ملقب به عقربی موفق به گلزنی شده و جایزه پوشکاش آن فصل را از آن خود کرد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند

ابراهیم اسدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم‌هایی که برابر پرسپولیس بازی می‌کنند شرایط خاصی دارند و این تیم را آنالیز می‌کنند و می‌شناسند. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و در چند دوره اخیر هم توانسته قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان سوپرجام شود. صددرصد پیکانی‌ها می‌آیند تا بازی  بسته‌ای را  انجام بدهند به خاطر اینکه سرخپوشان آن قدر قدرتشان بالا هست که بازیکنان با هم هماهنگ هستند و می‌توانند شرایط خوبی را در زمین مسابقه رقم بزنند.

او افزود: تیم استقلال هم در دربی قسر در رفت و این بازی شرایط خاص خود را داشت. من فکر می‌کنم پرسپولیس با بازیکنانی که گرفته و حالت هجومی که پیدا کرده، بتواند  بازی با پیکان را پشت سر بگذارد.  

اسدی درباره اینکه نبود سروش رفیعی در این بازی تاثیرگذار است یا نه! گفت: فرقی نمی‌کند و بازیکنان پرسپولیس سطح بازی شان آن قدر نزدیک به هم است که اوسمار  در هر موقعیتی بخواهد بازیکن بگذارد بتواند این کار را انجام بدهد و شرایط تیم برای این مربی مهم است. هربازیکنی که در آن شرایط در زمین مسابقه بگذارند می‌تواند عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و شرایط خوبی را برای تیم خود رقم بزند.  

بازیکن سابق  پرسپولیس  درباره اینکه تیم پیکان بعد از ۲ برد متوالی به مصاف پرسپولیس در آزادی می‌رود، گفت:  شرایط  پیکان در هفته‌هایی صورت گرفته است که یا بدنسازی خوبی انجام شده و یا کار‌های ترکیبی صورت گرفته  وآنالیزور  این تیم نکات را  به خوبی برای بازیکنان گوشزد کرده است.  زمانی که تیم پیکان برابر تیم پرسپولیس قرار می‌گیرد، شرایط خاصی پیدا می‌کند. سرخپوشان هم همیشه تهاجمی بازی می‌کنند و مثل آنالیز بارسلونا که هر جا که توپ را لو می‌دهند همان جا بازیکن حریف را تحت فشار قرار می‌دهد و پرسینگش را از جلو انجام می‌دهد. امیدوارم بازی با پیکان برای پرسپولیس راحت باشد.

او درباره اینکه نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: من فکر می‌کنم ۲ برهیچ این بازی را برنده می‌شود.

اسدی درباره اینکه چرا دربی کسل کننده وب دون گل به پایان رسید، گفت: دیگر فوتبال است و نمی‌شود پیش بینی اش کرد. دربی را هم حساس و هم حادش می‌کنند و جو می‌دهند و این مسائل قبل از دربی رقم می‌خورد. بازی‌های دربی حد تعادل نداشته است.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، گفت: به نظرم اواخر لیگ برتر همه چیز مشخص می‌شود. ما سال گذشته هم ۸ امتیاز با صدر جدول عقب بودیم که توانستیم جبران مافات کنیم. ان شا الله پرسپولیس لیاقت‌های خود را که قبلا اثبات کرده بود را روشن می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکومادرید + فیلم
  • لالیگا در چنگ رئال مادرید؛ بارسا رویاپردازی می‌کند
  • نزدیک شدن اولیویه ژیرو به جدایی از میلان و انتقال MLS
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • کسب سومین برد تیم ملی گلبال با غلبه بر لهستان
  • اسدی: پرسپولیس باید لیاقتش را به اثبات برساند
  • ستاره رئال: خودمان هم دوست داشتیم به سیتی بخوریم!
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم