Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:54:19 GMT

«ویزیت گروهی بیماران» از سوی پزشکان تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۰۱۷۷

«ویزیت گروهی بیماران» از سوی پزشکان تخلف است

مدیرکل نظارت، ارزشیابی و اعتبار بخشی سازمان نظام پزشکی درباره مباحثی مبنی بر ویزیت گروهی پزشکان از سوی برخی پزشکان متخصص، گفت: ویزیت گروهی در راستای حفظ حریم شخصی بیمار و حفظ محرمانگی، تخلف است.

دکتر شیرین شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قوانین مرتبط با بازگشایی مطب در ساختمان‌های تجاری و مسکونی، گفت: درباره بازگشایی مطب، باید توجه کرد که طبق قوانین از سال‌های قبل اعلام نشده که بازگشایی مطب از سوی پزشکان، کسب و کاری تجاری است و بر این اساس اعلام شد که پزشکان برای مطب هم می‌توانند در ملک تجاری و هم در ملک مسکونی مطب را دایر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته بازگشایی مطب در ملک مسکونی و تجاری، قوانین و آیین‌نامه‌های خاص خود را دارد که از سوی وزارت بهداشت ارایه شده است.

وی همچنین در پاسخ به ایسنا درباره آنچه که تحت عنوان «ویزیت گروهی بیماران از سوی برخی پزشکان متخصص» مطرح می‌شود، گفت: طبق قوانین ویزیت گروهی تخلف است و نباید انجام شود. حریم شخصی بیمار باید حفظ شود.

شجاعی ادامه داد: معمولا عمده پزشکان ویزیت گروهی انجام نمی‌دهند، اما اگر گزارش شود به آن رسیدگی می‌کنیم و در عین حال نیاز به مستندات هم دارد.

شجاعی تاکید کرد: بنابراین ویزیت گروهی برای حفظ حریم شخصی بیمار و حفظ محرمانگی تخلف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مطب پزشکان نظام پزشكي شوراي شهر تهران تهران شهرداري تهران معلولان بازگشایی مطب ویزیت گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین گشایش چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی در سال‌روز جشن چهاردهمین سالگرد ثبت جهانی هزاره پایان سرایش شاهنامه فردوسی توسط بنیاد فردوسی و مؤسسه فردوسی توسی به میزبانی برج آزادی با همکاری انجمن مینانگاران نقش جهان و با حضور مدیران ارشد فرهنگی و هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی در کافه گالری برج آزادی برگزار شد.

در این آیین، عباس بهمنش نقال پیشکسوت و حسنا رسولی و محمدحسین رسولی نقالان کودک و نوجوان برگزیده دوره‌های دانشگاهی هنرهای شاهنامه‌ای در کنار تابلوهای نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای، هنرهای تجسمی و میناکاری بر پایه شاهنامه فردوسی به شاهنامه‌خوانی پرداختند.

نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی تا ۲۷ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در برج آزادی برپاست.

کد خبر 6056028 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ارائه۵۵ هزار ویزیت و ۱۰۳ هزار خدمت در بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات
  • ویزیت پزشکان سال آینده چقدر می‌شود؟
  • حمله افراد ناشناس به دانشجویان افغان هنگام خواندن نماز در هند
  • ویزیت رایگان بیماران در عقدا
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند + فیلم
  • پزشکان گلستانی و گره گشایی از کار بیماران نیازمند
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • واکنش عجیب رئیس باشگاه لاتزیو به حمله گروهی از هواداران به ایموبیله
  • افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی