Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد گفت: آخرین مهلت صدور احکام ترمیم حقوق و مزایای رتبه آموزشیار معلم، چهارشنبه ۱۶ آذر است.

ستاری فرد تاکید کرد: مسئولیت صادر نشدن احکام همکاران فرهنگی، برعهده مدیران آموزش و پرورش مناطق و استان‌ها خواهد بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه واقعی آموزش و پرورش فارس نیازمند تلاش معلمان است

سردار یدالله بوعلی در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش فارس که در محل این اداره‌کل در شیراز برگزار شد، شأن و جایگاه معلمان را یادآور شد و افزود: در نظام اسلامی، شأن و منزلت معلم بسیار والاست و معلمان باید این جایگاه را ارتقا دهند.

او از معلمان خواست تا از تمام فرصت‌ها برای افزایش کمیت و کیفیت مباحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استفاده کنند و سپس افزود: اگر آموزش و پرورش رشد کند و اهدافش را به خوبی محقق کند، قطعا جامعه در مسیر توسعه قرار می‌گیرد لذا تا زمانی که جامعه معلم را باور نداشته باشد توسعه اتفاق نمی‌افتد.

بوعلی با تأکید بر اینکه با همه امکانات در کنار آموزش و پرورش هستیم، افزود: تمام جامعه مخاطب آموزش و پرورش هستند، زیرا در استان قریب یک میلیون دانش‌آموز و معلم وجود دارد که این جمعیت بر فرهنگ جامعه تأثیرگذار هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش در این استان گفت: تاکنون اقدامات خوبی در آموزش و پرورش فارس انجام شده، اما فارس باید به جایگاه واقعی خود برسد که این هم نیازمند تلاش بیشتری است.

بوعلی اظهار کرد: همه باید زمینه درخشش فارس را مهیا کنند و برای تحقق اهداف و تعمیق فعالیت‌های استان بیش از پیش تلاش کنند و بهترین مکان برای توسعه و پیشرفت استان آموزش و پرورش است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند
  • نیم‌نگاهی به ؛ احکام انتصابی
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • جایگاه واقعی آموزش و پرورش فارس نیازمند تلاش معلمان است
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • توسعه جامعه در گرو باورمندی جایگاه معلمان است
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • ۱۵۰ هزار معلم جدید به آموزش وپرورش اضافه خواهند شد
  • افتتاح خانه معلم بروجرد در کنار یک اثر تاریخی