Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:00:12 GMT

عصبانیت رونالدو؛ تحریم جشن صعود توسط کریس + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۳۸۷۲

به گزارش ایرنا، تیم ملی پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ سه‌شنبه شب در ورزشگاه لوسیل دوحه مقابل سوئیس قدرت‌نمایی کرد و با برتری پر گل ۶ بر یک برای رقبا خط و نشان کشید.

پرتغال شروع خوبی در جام جهانی داشت. سلسائو اروپا با دو پیروزی مقابل غنا و اروگوئه از اولین تیم‌هایی بود که صعودش را به مرحله حذفی جام جهانی حتمی کرد اما در بازی سوم با تیم دوم خود مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی کرد و شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال در شرایطی روبروی حریف خود قرار گرفت که رونالدو را در ترکیب اصلی نداشت. ستاره بزرگ این تیم که پس از تعویض مقابل کره جنوبی به تصمیم فرناندو سانتوس اعتراض کرد تنبیه شد تا نیمکن نشین شده و در نیمه دوم به میدان رود.

گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد.

فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو ۲۰۰۸ بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد.

فوق ستاره پرتغالی سرانجام در دقیقه ۷۳ وارد میدان شد وحتی موفق به گلزنی نیز شد که به دلیل افساید مردود اعلام شد. بعد از سوت پایان بازی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرتغال به خوشحالی و شادی در میانه میدان مشغول بودند که رونالدو بدون اعتنا از آنها فاصله گرفته و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آنها حضور ندارد.

بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت‌نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

Playback Rates0.5x1x1.25x1.5x2xRewind 10 SecondsNext UpLive00:0000:0000:00Closed CaptionsSettingsFullscreen 

برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال تیم ملی سوئیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال تیم ملی سوئیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال کریستیانو رونالدو تیم ملی پرتغال تیم ملی سوئیس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی پرتغال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت وینیسیوس جونیور؛ هر بازی به من کارت می‌دهید! / عکس

ستاره برزیلی رئال مادرید از داوران به خاطر کارت زردهایی که به او می‌دهند، شاکی است. وینی جونیور به دلیل 5 کارته شدن در بازی حساس با اتلتیک بیلبائو غایب خواهد بود.

طرفداری | وینیسیوس از داوران به خاطر کارت زردهایی که به او می‌دهند، شاکی است.

دیدار تیم‌های اوساسونا و رئال مادرید در بیست‌ونهمین هفته از رقابت‌های فصل 24-2023 لالیگا با برتری 4-2 کهکشانی‌ها به پایان رسید. وینیسیوس جونیور مثل‌ هفته‌های گذشته، در بازی امروز نیز به روند درخشان خود ادامه داد و با ثبت دو گل نقش بزرگی در پیروزی رئال مادرید ایفا کرد. با این‌حال، این مسابقه برای وینی جونیور بدون تلفات نبود و او به دلیل 5 کارته شدن، دیدار سخت مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد.

اوساسونا 2-4 رئال مادرید؛ پیش به سوی قهرمانی شماره 36 در لالیگا

وینیسیوس جونیور در بازی امروز با اوساسونا برای سومین هفته متوالی کارت زرد گرفت؛ موضوعی که اعتراض و عصبانیت ستاره برزیلی رئال مادرید را به همراه داشت. وینیسیوس معتقد است داوران به او نسبت به دیگر بازیکنان خیلی راحت‌تر کارت می‌دهند. او پس از دریافت کارت زرد، در اعتراض به این مسئله رو به دوربینی که نزدیکش بود قرار گرفت و گفت:

هر بازی داور به من کارت می‌ده. هر بازی!

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • صعود بیت کوین: پدیده جهانی که اقتصاد را تغییر می‌دهد
  • عصبانیت ژاوی: چرا گفتی اخراجم کند! (عکس)
  • حاشیه بازی پرسپولیس و پیکان| خوشحالی کنعانی زادگان به سبک رونالدو و اعتراض شدید اوسمار به داور
  • امکانات اقتصادی بازار سرگرمی ایران، مقاومت در میدان سرگرمی های جهانی
  • تصمیم ناباورانه سرمربی پورتو علیه طارمی در شب گلباران رقیب
  • تصمیم ناباورانه علیه ستاره ایرانی پورتو!
  • علیپور در یک قدمی مهدی طارمی!
  • عصبانیت وینیسیوس جونیور؛ هر بازی به من کارت می‌دهید! / عکس
  • علت شادی گل جنجالی مارادونا مقابل یونان چه بود؟