Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، با تسلیت ایام فاطمیه(س) و گرامیداشت روز 16 آذر، گفت: 16 آذر روز بزرگی در تاریخ ایران است و اتفاق مهمی در آن رخ داده؛ امیدواریم راه مبارزه با استعمار و استبداد در جامعه ما همواره زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادگار امام در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه پژوهش باید راجع به درد امروز جامعه باشد، افزود: در مجموعه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی، باید از پرداختن به امور انتزاعی فاصله بگیریم و وارد مسائل عینی تر و بحث های چالشی شویم. پژوهشکده باید سنگری برای دفاع در برابر شبهات و سوالات باشد؛ کار انتزاعی را دیگران هم می توانند انجام بدهند. این مجموعه با این هدف شکل گرفته که موضوع روز را بیشتر بگویند.

وی اظهار داشت: به هر حال، باید امام روزگار خودمان را بیان کنیم. کارهایی که شده و اتفاقات بزرگی که افتاده را در نظر بگیریم و ان شاء الله اتفاقات خوبی هم می افتد.

در حال تکمیل...

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان واردات خودرو جام جهانی 2022 قطر ویروس کرونا سید حسن خمینی پژوهشکده امام خمینی پژوهشکده امام خمینی س و انقلاب اسلامی روز دانشجو پژوهشکده امام خمینی ره و انقلاب اسلامی پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی پژوهشکده امام خمینی س و انقلاب اسلامی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان واردات خودرو جام جهانی 2022 قطر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حوزه علمیه امام‌خمینی: اشکالات شکلی پیش آمده بود

در پی انتشار خبر انتقال باغ ۴۲۰۰ متری حوزه علمیه امام خمینی تهران به نام موسسه‌ای با سهامداری آیت الله کاظم صدیقی و پسرانش، این حوزه که تحت تولیت خود او اداره می‌شود، اعلام کرد که اشکالات شکلی پیش آمده بود که رفع شد.

به گزارش عصرایران، تصویر بیانیه را ملاحظه می‌کنید.

دیگر خبرها

  • اخلاق شهروندی و زندگی اجتماعی مبتنی بر مردم داری در منطقه سیستان
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • وزیر ورزش و جوانان: سامانه سوت‌زنی در مبارزه با فساد است
  • بیانیه حوزه علمیه امام‌خمینی: اشکالات شکلی پیش آمده بود
  • واکنش حوزه علمیه امام خمینی به موضوع انتقال سند
  • بیانیه حوزه علمیه امام خمینی درباره باغ ۴۲۰۰ متری
  • امام جمعه موقت تهران خواستار بررسی دقیق تخلف حوزه علمیه امام خمینی (ره) شد
  • نظر شهید صیادشیرازی راجع به ارتش دوران شاهنشاهی + فیلم
  • اولین واکنش صدیقی به ماجرای باغ جنجالی در شمال تهران: بدون اطلاع من واگذار شده
  • کنگره بین‌المللی علم و قرآن آغازی برای رویکرد پژوهش در قرآن است