Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه آیین افتتاح دومین نمایندگی مشترک با سایپا، با بیان این که امروز شاهد افتتاح دومین نمایندگی مشتر‌ک خدمات پس از فروش میان گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا در راستای اتحاد استراتژیک این دو گروه هستیم، تاکید کرد: در آینده از این قبیل‌ برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک، به کرات خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که یکی از محورهای اصلی این اتحاد استراتژیک، اقدامات مشترک در زمینه خدمات پس از فروش است، خاطرنشان کرد: حدود یک ماه و نیم پیش اولین نمایندگی مشترک این دو گروه خودروساز در سه راه آذری با میزبانی گروه خودروسازی سایپا افتتاح شد و امروز دومین نمایندگی شروع به کار کرد.
خطیبی با اشاره به چشم انداز این اتحاد استراتژیک، عنوان کرد: این اتحاد یک موضوع ملی برای دو گروه است که در ابعاد مختلف از جمله خدمات پس از فروش، لجستیک، تحقیقات، قوای محرکه، فعالیت مشترک قطعه‌سازی و... تعریف شده است.
وی تصریح کرد: این اقدام برای نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران و جامعه اقتصادی و صنعتی منشا اثر خواهد بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: اتحاد استراتژیک سایپا و ایران خودرو در چند ماه اخیر فواید زیادی برای جامعه و مشتریان به همراه داشته و پس از ۴۰ سال این حرکت مشترک آغاز شده است.
محمدعلی تیموری با بیان این‌که این فرآیند مشترک در زنجیره تولید، تامین و عرضه ایجاد شده و فواید بسیار خوبی برای دو خودروساز دارد، تصریح کرد: این اتحاد با همراهی دو خودروساز در مدت کم ایجاد شده و در چند سال آینده علاوه بر اتحاد در قطعه سازی و نمایندگی های مشترک، مردم شاهد تولید خودروهای مشترک این دو خودروساز نیز خواهند بود.
وی افزود: بزرگ‌ترین مزیت این اتحاد استراتژیک کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و تحویل به موقع محصولات است.
تیموری خاطر نشان کرد: اتحاد استراتژیک دو خودروساز در حوزه تولید خودرو هم اثر بخش بوده به نحوی که در سال گذشته بیش از ۱۶۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ دو خودروساز بود که خوش‌بختانه این تعداد در حال حاضر به صفر رسیده و نتیجه آن برای جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی با اشاره به این‌که نتیجه اتحاد استراتژیک و سیاست های همکاری مشترک در زمینه تولید و تحویل کارآمد است، افزود: در حوزه تحویل خودرو در حال حاضر و از ابتدای سال تاکنون، گروه سایپا ۳۶۰ هزار دستگاه خودرو تحویل و ۴۰ هزار هم در فرآیند تحویل و بارگیری است و گروه صنعتی ایران خودرو نیز ۴۲۰ هزار خودرو از محصولات خود را تحویل داده و ۴۰ هزار دستگاه هم در فرآیند تحویل است که به صورت مشترک رکورد تحویل سال گذشته شکسته شد.
گفتنی است، نمایندگی ۵۰۴۲ ایران خودرو که دارای مساحتی حدود ۱۲ هزار متر مربع است، از این پس با استقرار نمایندگی سایپا در این محل، خدمات به محصولات دو شرکت ایران خودرو و سایپا ارایه خواهد داد.
نمایندگی مذکور پیش از این، ظرفیت پذیرش روزانه ۸۰ دستگاه خودرو را داشت که با توسعه سالن‌های پذیرش محصولات سایپا این ظرفیت به روزانه ۱۲۰ دستگاه خودرو افزایش یافته است و در مرحله اول، به محصولات ایکس ۱۰۰ و ایکس ۲۰۰ گروه سایپا و در فاز دوم به محصولات جدید شاهین و شاهین CVT خدمات ارایه خواهد شد.
به منظور ایجاد دسترسی بهتر برای مشتریان در منطقه باقرشهر، این نمایندگی به صورت مشترک برای محصولات دو خودروساز ادامه فعالیت خواهد داد.
در محوطه این نمایندگی در کنار انبار قطعات یدکی ایران خودرو، انباری برای قطعات یدکی محصولات سایپا نیز ایجاد شده است که دسترسی مشتریان به قطعات یدکی را تسهیل می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جام جهانی قطر مهرداد بذرپاش روز دانشجو جاماندگان سهام عدالت دهه فاطمیه ایران خودرو صنعت خودرو سایپا قطعه سازی قطعات یدکی ایران خودرو جام جهانی قطر مهرداد بذرپاش روز دانشجو جاماندگان سهام عدالت دهه فاطمیه اتحاد استراتژیک ایران خودرو دو خودروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می‌شود؟

سایپا پیش از پایان سال ۱۴۰۲، هاچ‌بک جدید خود، یعنی اطلس را به بازار فرستاد؛ بنابراین می‌توانیم تخمین مناسبی از قیمت سایپا اطلس در بازار داشته باشیم.

به گزارش دیجیاتو، سایپا این خودرو را به‌عنوان رقیبی برای پژو ۲۰۷ به بازار عرضه کرده است؛ اما سایپا اطلس می‌تواند در چنین رقابتی برنده باشد؟

اطلس، کوییک ارتقایافته!

اگر این روز‌ها در خیابان شهر‌های بزرگ تردد کنید، می‌توانید برخی نسخه‌های اطلس را درحال تردد مشاهده کنید. با مشاهده این خودرو یک حقیقت در ذهن ما پدیدار می‌شود؛ اطلس درواقع همان کوییک است و به‌جز بخش دماغه خودرو، هیچ تفاوت دیگری با کوییک ندارد؛ بنابراین تنها مشوق برای خرید اطلس از سوی خریداران، چهره متفاوت این خودرو در جلو و عقب خواهد بود. البته کابین این خودرو نیز تا حدی نسبت به کوییک متفاوت است، اما الگو‌های به‌کاررفته در هر دو خودرو یکسان هستند. به‌عبارتی، اطلس همان کوییک است که اکنون اندکی ارتقا پیدا کرده!

اکنون می‌توانید در پلتفرم‌های خریدوفروش آنلاین خودرو، انبوهی از مدل‌های مختلف اطلس را ببینید که برای فروش آگهی شده‌اند. البته سایپا از بین چهار تیپ معرفی‌شده این خودرو، تنها اطلس G را به بازار عرضه کرده است. این نسخه، تیپ فول‌آپشن دنده‌ای اطلس به‌حساب می‌آید.

قیمت سایپا اطلس G به‌صورت رسمی حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، اما برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید مبلغی در حدود ۵۳۰ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت‌ها در بازار متغیر هستند و هر فروشنده با توجه به سلیقه خود این خودرو را قیمت‌گذاری کرده است؛ بنابراین ممکن است یک فروشنده اطلس را به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان آگهی کرده باشد، درحالی‌که فروشنده دیگری رقم ۵۴۰ میلیون تومان را برای اتومبیل خود درنظر گرفته است.

جدول قیمت قیمت سایپا اطلس در بازار، اسفندماه ۱۴۰۲:

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند + جدول
  • ریزش ناگهانی قیمت خودرو در آخرین روز‌های سال
  • گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ خودرو‌های وارداتی گران شدند
  • رکوردشکنی سایپا در تولید محصولات داخلی
  • سایپا اطلس؛ کوییک ارتقایافته با چه بهایی فروخته می‌شود؟
  • سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست
  • گروه سایپا رکورد 11 ساله تولید محصولات داخلی خود را شکست/ شكسته شدن ركورد تولید سال گذشته گروه سایپا
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ اسفند + جدول
  • ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد