Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:59:26 GMT

پیروزی قاطع تیم مجیدی در جام حذفی امارات

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۵۷۳۳۴

پیروزی قاطع تیم مجیدی در جام حذفی امارات

تیم اتحاد کلباء در جام حذفی امارات با نتیجه ۶ بر دو برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا ، در یک شانزدهم نهایی جام حذفی امارات یک بازی برگزار شد. در این بازی اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی به مصاف الذید رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی عملکرد خوبی در فصل جاری لیگ امارات داشته است و به نظر می رسد که این مربی جوان حتی می تواند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهاد مجيدی اتحاد کلباء جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهاني فوتبال تیم ملی فوتبال سوییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟

در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، گولسیانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، با توجه به اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ برتر تا قبل از فیفادی اواسط خرداد تمام خواهد شد و تیم ها به کارشان پایان خواهند داد. با این حال تیم هایی که در جام حذفی ماندند باید برای گرفتن جام تا اوایل تیر ماه رقابت کنند. با اعلام سهیل مهدی احتمالا مراحل پایانی جام حذفی بعد از فیفادی خرداد ماه برگزار خواهد شد.

اتفاقی که یک شوک به پرسپولیسی ها وارد کرد. گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به همراه تیم ملی کشورش به یورو صعود کرده، در صورت صعود پرسپولیس به مراحل پایانی جام حذفی، نمی تواند تیمش را همراهی کند. گولسیانی بعد از اتمام لیگ باید راهی اردوی تیم ملی کشورش شود تا برای حضور در یورو آماده شود. به این ترتیب در صورت رسیدن پرسپولیس به مراحل پایانی، مدافع باکیفیت این تیم بازی های نیمه نهایی و فینال را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • دربی ایرانی‌های امارات را قایدی برد
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • دوئل استقلال پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت