Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۷۰ روز است که پلیس در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارد، گفت: پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) در جمع دانشجویان انتظامی و دانشجویان دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی حضور یافت و در این مراسم به موضوعاتی از جمله ارتقاء مهارت، تخصص گرایی، هوشمندی در برابر فتنه های دشمنان، برخورد مقتدرانه با افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی هستند و همچنین استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی دانشجویان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخته شد.

نقش موثر دانشجویان در استکبارستیزی

سردار حسین اشتری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، به فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز "دانشجو " و اهمیت، تاثیرگذاری و نقش آفرینی دانشجویان عزیز در رسیدن به اهداف مدنظر خصوصا استکبارستیزی اشاره کرد و گفت: این روز را خدمت تمامی دانشجویان عزیز و گرانقدر تبریک عرض می کنم؛ ۱۶ آذر یادآور روزی است که تمامی دانشجویان مسلمان ما علیه آمریکا و حکومت ستمشاهی پهلوی قیام کردند و در آن روز به دستور آمریکای جنایتکار خون سه عزیز از دانشجویان گرانقدر به زمین ریخته شد.

وی ادامه داد: به عبارتی از ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ شعار مرگ بر آمریکا شکل گرفت و استکبارستیزی مردم و دانشجویان نیز ظهور و بروز پیدا کرد.

دشمن از ایران قوی و مستقل در هراس است

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بحمدالله دانشجویان با حضور موثر خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی توانسته اند مسائل و نقطه نظرات‌شان را منعکس کنند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در فرمایشات خود اشاره و تاکید کرده اند که دانشجویان بایستی بتوانند حرف حق خود را در یک محیط آرام بیان کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با اهداف شوم خود و تشویش اذهان عمومی هدف برخی از دانشجویان را تغییر داده است، عنوان کرد: در سال ۱۳۳۲ دانشجویان با مبارزه و قیام خود به دنبال استکبارستیزی و همچنین به دنبال برقراری عدالتخواهی بودند، این در حالی است که ایادی استکبار به گونه ای افکار دانشجویان را مورد هدف قرار داده اند تا بتوانند اهداف و توطئه های پوشالی خود را پیاده سازی کنند.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و دانشجویان عزیز همواره به دنبال ظلم ستیزی و عدالت محوری بوده اند؛ از آنجایی که دشمنان و معاندان از ایران قوی و مستقل در هراس هستند بنابراین بایستی مستحکم تر از قبل راه پیروزی و استقلال را در کشور ادامه دهیم و این مهم به عنوان یک وظیفه خطیر بر عهده دانشجویان فهیم ایران اسلامی است.

نقش دانشجویان نیروهای مسلح در مسیر استقلال ایران اسلامی

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح به دنبال استقلال، اقتدار و ظلم ستیزی در کشور هستند، بحمدالله به برکت خون شهدا خصوصا شهدای دانشجو و هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح مسیر مستقیم در راستای دفاع از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پیش گرفته و تا پای جان ایستاده اند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه نیروهای مسلح از بهترین دانشجوها در راستای اقتدار و استقلال کشور هستند، تصریح کرد: امروز علاوه بر دانشجویان مسلمان انقلابی و حزب‌اللهی، دانشجویان غیرمسلمان بسیاری نیز در دانشگاه های کشور حضور دارند که به واسطه سطح بالای علمی دانشگاه های کشور علاقه دوچندانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین عزت و سرافرازی ایران اسلامی دارند.

این مقام ارشد انتظامی به تشریف فرمایی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت برگزاری مراسم مشترک دانش آموختگی اشاره کرد و گفت: حضور ایشان در دانشگاه برای ما باعث افتخار و برکت بود به گونه ای که فرمایشات ایشان برای تمامی دانشجویان به عنوان یک چراغ راه است.

وی ادامه داد: در واقع فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش آموختگی یک روحیه عظیم به تمامی کارکنان انتظامی کشور بخشید، عباراتی که ایشان در این مراسم عنوان کردند بسیار حکیمانه بود؛ ایشان پلیس را مقتدر و مظلوم عنوان کردند.

سردار اشتری در ادامه تاکید کرد: وظیفه ما خصوصا در این دانشگاه این است که فرمایشات مقام عظمای ولایت را سرلوحه تمامی امور قرار دهیم چرا که فرمایشات حکیمانه ایشان برای تمامی دانشجویان در راستای خدمت رسانی مضاعف به مردم بسیار امیدبخش است.

دانشجویان؛ سربازان ولایت

این مقام ارشد انتظامی به موضوع مهم بهبود معیشت کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: ارتقاء معیشت کارکنان از موضوعات اصلی مسئولان فراجا است؛ بحمداله طی چند سال اخیر در این راستا اقدامات مطلوب و چشمگیری انجام شده و بسیاری از آن‌ها نیز با برنامه ریزی های دقیق و اصولی طی سال های آینده به مرحله اجرا خواهد رسید. ( اشاره به تامین مسکن سازمانی و ملکی کارکنان)

سردار اشتری با تاکید بر اینکه شما دانشجویان با هدف خدمتگزاری به مردم قدم برداشته و این لباس مقدس را بر تن کرده اید، عنوان کرد: دانشجویان امروز سرباز ولایت، خدمتگزار مردم و پاسدار ارزش های والای ایران اسلامی هستند از این رو مسئولان مربوطه در فراجا نیز در راستای تامین معیشت شما دانشجویان گرانقدر و همچنین کارکنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه امنیت بالاترین نعمت‌ها است، خاطر نشان کرد: با وجود امنیت به تمامی اهداف مدنظر خود خواهیم رسید بنابراین کارکنان فراجا با خدمت رسانی شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در کشور لحظه ای دریغ نخواهند کرد.

وی ادامه داد: شما دانشجویان عزیز در این لباس مقدس به عنوان سربازان ولایت بایستی با ارتقاء مهارت و تخصص گرایی خدمتگزار خوبی برای مردم باشید و در راستای عزت و سرافرازی ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن فرمایشات حکیمانه مقام عظمای ولایت نائب بر حق امام عصر (عج) امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" بیش از پیش تلاش کنید.

وی تاکید کرد: شما دانشجویان بایستی به واسطه حضور در این دانشگاه و همچنین بر تن داشتن این لباس مقدس و جایگاهی که دارید خداوند متعال را شاکر باشید و با عهد و پیمانی که با شهدای عزیز و والامقام بسته اید با اقتدار در مسیر شهدا قدم بردارید.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه مطالب فوق عنوان کرد: بیش از ۷۰ روز است که کارکنان فراجا در اقصی نقاط کشور در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارند و طی این مدت اجازه نداده‌اند که معاندان و ضدانقلاب به اهداف شوم و پوشالی خود برسند؛ پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" فتنه اخیر معاندان را جنگ ترکیبی تمام عیار عنوان کرده اند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن به بهانه های مختلف با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، این در حالی است که به لطف خداوند متعال و هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و ایثارگری و پایمردی همکاران انتظامی در سراسر کشور به عنوان حافظان امنیت و همچنین وجود بسیج و سپاه دشمن در اهداف خود ناکام مانده است و پلیس با کسانی که موجبات ناامنی مردم را فراهم آورند و به جان، ناموس و مال مردم آسیب وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و کسانی که به اموال و جان مردم آسیب می رسانند آشوب گر هستند و مجرم شناخته می شوند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که امروز با اقتدار در برابر افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، ایستادگی می‌کنیم؛ همکاران ما در مجموعه انتظامی مقتدرانه، مظلومانه و باخویشتنداری و همچنین هوشیاری حافظ نظم و امنیت در ایران اسلامی هستند و در این راه لحظه ای کوتاهی نخواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرگز اجازه نمی دهیم عده ای آشوب گر به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد کنند چه بسا که در این مسیر بسیاری از همکاران عزیزمان به درجه رفیع شهادت و همچنین جانبازی نائل آمدند از این رو پلیس مقتدرانه تر از قبل و براساس قانون با افرادی که به دنبال شرارت و ناامنی هستند، برخورد می کند.

سردار اشتری همچنین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با نشر اکاذیب به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و افکار و اعتقادات جوانان ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند؛ انقلاب اسلامی با خون پربرکت شهیدان ایران اسلامی به ثمر رسیده و مردم در دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش ها و آرمان های آن لحظه ای دریغ نخواهند کرد.

ارتقای مهارت و تخصص‌گرایی

وی با تاکید بر اینکه تا پای جان برای پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت مردم ایستاده ایم، تصریح کرد: بحمداله امروز مردم به پلیس اعتماد دارند و قدردان خدمت رسانی شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس هستند، چه بسا در بسیاری از موارد مردم برای حل مسائل و مشکلات خود به پلیس پناه می آورند چراکه پلیس را ملجا و پناهگاه امن خود می دانند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین عنوان کرد: جای تأسف است افراد غافل و فریب خورده به دام دشمن افتاده اند از اینرو وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد که در این مسیر با اولویت قراردادن فرمایشات و تاکیدات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصا اهتمام بر "جهاد تبیین" اجازه ندهیم آمریکا و ایادی آن خدشه ای بر امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کنند، چرا که امروز دشمنان با توطئه چینی و آتش افروزی سعی دارند جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی ادامه داد: عناد دشمنان از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شده است البته در رسیدن به اهداف خود شکست خوردند؛ پیروزی از آن مردم متدین ایران اسلامی و کسانی است که جان خود را برای دفاع از نظام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار اشتری خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما دانشجویان گرانقدر برای خدمت رسانی مضاعف به مردم ایران اسلامی و همچنین پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب بایستی پایه های علمی و اعتقادی خود را قوی کنید و برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی مهارت افزایی و تخصص گرایی را مورد اهتمام و در راس امور خود قرار دهید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: قیمت سردار حسین اشتری نیروهای مسلح استکبار ستیزی نیروی انتظامی اغتشاشات خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سردار اشتری با تاکید فرمانده کل انتظامی کشور مقام ارشد انتظامی دانشجویان دانشگاه هدف قرار داده اند تمامی دانشجویان دانشجویان عزیز ایران اسلامی انقلاب اسلامی شما دانشجویان نیروهای مسلح مدظله العالی خدمت رسانی امنیت مردم تخصص گرایی ارزش ها ۱۶ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتطرالمهدی سخنگو فراجا در توییتی نوشت: پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها و روان سازی ترافیک درون و برون شهری در ایام نوروز است.

وی همچنین از ضرورت مداخله زودهنگام سایر نهادهای مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.

سردار منتظرالمهدی گفت: آمار جان‌باختگان ناشی از کیفیت خودروها و جاده‌ها در گزارش‌های تخصصی پلیس کماکان قابل ملاحظه است.

کد خبر 6057183

دیگر خبرها

  • خط و نشان قاطعانه سردار تنگسیری: اگر نفت ما رابدزدند یا نفتکش را در هرجای دنیا توقیف کنند، مقابله به مثل می کنیم
  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • برخورد قاطعانه با تخلفات حادثه ساز
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • برخورد با مجرمان تعطیلی بردار نیست
  • برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها
  • پلیس مسئولانه به دنبال تأمین امنیت مردم در جاده‌ها است