Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد: این سامانه جدید با بارش باران در نواحی جنوب شرقی، بارش برف در نواحی شرقی و شمال شرق ادامه دارد.

مسعود حقیقت گفت: روز شنبه ۱۹ آذرماه در نواحی جنوب شرق، شرق و شمال استان و برای یکشنبه ۲۰ آذرماه هم در همین نواحی بارش برف و باران پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: همزمان با فعالیت این سامانه احتمال لغزندگی و کاهش شعاع دید در جاده ها، اختلال در عبور از گذرگاه کوهستانی و یخ زدن محصولات کشاورزی، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: احتیاط در سفر‌های برون شهری، احتیاط در فعالیت کوهنوردی، اقدام لازم برای برای فعالیت‌های عمرانی و بتن ریزی، مدیریت در مصرف انرژی، محافظت از سیستم‌های آبیاری تحت فشار و سیستم آبیاری شهری نیز توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی فارس همچنین اعلام کرد: تا ساعت ۳۰/ ۹ پنجشنبه ۱۷ آذر ماه در ۲۸ ایستگاه هواشناسی فارس باران به ثبت رسیده که شهرستان کازرون با ۱۱۲ میلی متر در صدر میزان بارندگی فارس قرار گرفت.

حقیقت گفت: پس ازکازرون، شهرک گلستان شیراز با ۹۰، شیراز با ۶۳، سپیدان و مرودشت با ۶۱ و زرقان با ۶۰ میلی متر در رتبه‌های بعدی از نظر میزان بارندگی اخیر قرار گرفتند.

همچنین در سد درود زن نیز ۳۲ میلی متر باران باریده است و شهرستان‌های لارستان، گراش و منطقه فورگ با حدود یک میلی متر کمترین میزبان بارندگی اخیرداشته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش دمای هوا هواشناسی فارس هواشناسی فارس میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۶۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای

نوید حاج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر نفوذ و گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک و از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه جوی است، ابراز کرد: هشدارهای لازم از روز گذشته به نهادهای مربوطه ابلاغ شده است.

حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی مهاباد با دمای ۲۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت و سمیرم با دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 6079035

دیگر خبرها

  • در کدام شهر هرمزگان بیشتر باران بارید؟
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • سیلاب در راه نواحی جنوب شرق کشور | احتمال ۵۰ میلی متر بارش | کدام استان ها بارش بهاره دارند؟ | ببینید
  • بارندگی در راه استان بوشهر
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید