Web Analytics Made Easy - Statcounter

تيم ملي گلبال در آغاز رقابتهاي جهاني پرتغال استارت موفقی داشت و پیروز شد

تیم ملی گلبال ایران در رقابتهای جهانی در نخستین گام پیروز شد.
به گزارش طرفداری، تيم ملي گلبال در اولين ديدار خود در چارچوب رقابتهاي جهاني - انتخابي پارالمپیک پاريس موفق شد مقابل كلمبيا به برتري قاطعانه دست پيدا كند.
در اين رقابتها كه در سالن "سنترودي اسپورتوس" شهر ماتوسينيوس پرتغال برگزار مي شود، گلباليستهاي كشورمان در آغاز اين مسابقات با نتيجه قاطعانه ١٥ بر ٥ از سد كلمبيا گذشتند تا اين رقابتها را مقتدرانه استارت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين رقابتها با حضور ١٦ تيم و در دو گروه برگزار مي شود كه تيم ايران با تيمهاي چين، ليتواني، اوكراين، آمريكا، مصر، مكزيك و كلمبيا همگروه است كه فردا جمعه در دومين بازي خود ساعت ١٦ به وقت تهران با مصر روبرو خواهد شد.
در پايان بازی تیم ملی گلبال ایران مقابل کلمبیا حسن جعفری به عنوان فنی ترین بازیکن زمین معرفی شد.

اخبار داغ 

پیش‌بینی کن، آیفون ببر؛ مسابقه پیش‌بینی جام جهانی در طرفداری هافبک پیشین بارسلونا بازی آلومینیوم را تماشا کرد! + عکس عربستان میزبان جام ملت ها شد، ایران هنوز در صدر است گل تماشایی رافائل لیائو به سوئیس (پرتغال 6-1 سوئیس) گونسالو راموس سومین بازیکن جوان تاریخ جام جهانی با هت تریک در مراحل حذفی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۶۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور رفت این رقابتها عصر امروز با دیدار تیمهای بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و 89 - 53 تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابتها فردا تیمهای ایلام و همدان به مصاف هم می روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • آرامش بازار ارز بعد از عملیات مقتدرانه «وعده صادق»
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور