Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:54:22 GMT

وداع هلند با قطر زیبا بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۵۶۹۷۳۱

وداع هلند با قطر زیبا بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازی داشت به راحت ترین شکل ممکن به سود آرژانتین به پایان می رسید که وت وگهورست با یک ضربه سر دیدنی روند بازی را به طرز باورنکردنی ای برگرداند.

حالا آنها با احتساب وقت های تلف شده حدود ۲۰ دقیقه فرصت داشتند تا بتوانند گل تساوی را بزنند. امری که تا پیش از گل اول  کمتر کسی میتوانست ان را باور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام گل دوم به زیباترین شکل ممکن از روی یک ضربه ایستگاهی از قبل تمرین شده در دیرترین زمان ممکن توسط فرشته نجات لاله های نارنجی یعنی وگهورست به ثمر رسید تا فوتبال یک بار دیگر ثابت کند چرا تا اینحد میتواند قلب ها را به تسخیر خودش در بیاورد.

در این بین تعویض های لوییز فن خال  پیرمرد دوست داشتنی فوتبال هلند با آن کراوات نارنجی و دو دستیار جنتلمنش  بر خلاف همتای آرژانتینی به قدری حساب شده بود که اهالی فوتبال بخش زیادی از  این کامبک استثنایی را به حساب کادر فنی واریز کردند.

تیم ملی جوان شده هلند علی رغم اینکه باید امشب قطر را به قصد آمستردام ترک کند تحت تاثیر سرمربی خود بازی های زیبایی را به نمایش گذاشت و در پایان باز هم در ضربات منحوس پنالتی اوت شد.

در واقع ون خال امشب به نوعی همه کار کرد تا هلند بتواند این دیدار سوپر کلاسیک را مقابل راه راه پوشان آرژانتینی ببرد اما زورش به  این طلسم ضربات پنالتی نرسید.

آنها در گروه اول  جام جهانی قطر ۲۰۲۲ همراه با قطر میزبان،سنگال و اکوادور در یک گروه قرار گرفتند که به راحتی با دو برد و یک تساوی ،۵گل زده و تنها یک گل خورده  به عنوان تیم نخست در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ملی آمریکا رفتند که در این دیدار به راحتی موفق شدند با نتیجه سه بر یک پیروز شوند تا امشب به مصاف آلبی سلسته بروند.

ون خال در حالی باید با این جام خداحافظی کند که توانست نسل جدیدی را بعد از یک افت تاریخی به فوتبال هلند معرفی کند، اما با این حال در طی تمام این سال ها همواره مورد شدید ترین انتقادات از سوی رسانه های هلندی قرار گفت و این رابطه  تا آخرین دیدار هلند مقابل آمریکا به همین شکل ادامه داشت و درست نشد.

اینکه قرار است در آینده این مربی ۷۱ ساله چه تصمیمی را اتخاذ کند هنوز مشخص نیست اما آنچه حدس زده می شود گویا او قصد دارد با تیم ملی برای همیشه خداحافظی کند اما به یاد داشته باشیم ون خال طی تمام سال ها حضورش روی نیمکت تیم ملی هلند بازی های ماندگاری را به نمایش بگذارد.
هلند امشب به گواه همه کارشناسان تیم بسیار شایسته ای بود که در نهایت مغلوب آرژانتین پر انگیزه مسی شد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۶۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند

مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از ۳۱۶ تیم که پس از صلاحیت‌سنجی به مسابقات راه پیدا کردند و ثبت‌نام بیش از ۴۰۰ تیم، کار آغاز شد.

وی با اشاره به مسابقات تخصصی، ادامه داد: با ارسال تی‌دی‌پی‌ها و مسابقات تخصصی ۳۱۶ تیم به مسابقات راه پیدا کردند. در این دوره از مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و بزرگسالان از پنج کشور جهان از جمله برزیل، آلمان، چین، افغانستان و ارمنستان و بخش شبیه‌سازی و ربات‌های واقعی نخبگان حضور پیدا کردند.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه کار ارزشمندی با هدف توسعه و ترویج دانش هوش مصنوعی انجام شده است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۳۰ درصدی از نظر تعداد تیم‌های شرکت‌کننده و شرکت‌کنندگان هستیم.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه ۷۰ تیم در بخش بزرگسالان اعم‌از شبیه‌ساز دوبعدی، ربات‌های پرنده، خودرو‌های خودران، دمو بزرگسالان و ربات‌های صنعتی داریم، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌آموز لیگ‌های این‌سایتو که ربات‌ها بسیار سریع ساخته می‌شوند، در بخش دموی دانش‌آموزی، فوتبال، امدادگر و شبیه‌ساز دانش‌آموزی حضور پیدا کردند.

موسی‌خانی با بیان اینکه ۹ تیم برتر از مسابقات به کشور هلند اعزام می‌شوند، ادامه داد: این تیم‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی آمادگی لازم را پیدا می‌کنند. آنچه در این دوره اتفاق افتاد، شاهد ارتقای کیفیت مسابقات، برگزاری نشست‌های تخصصی و ارائه سخنرانی‌های علمی توسط پژوهشگران بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • اعزام ۹ تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • پرویز داوودی معاون اول دولت نهم دار فانی را وداع گفت
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)