Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنگی‌کار با آتیه وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی، از بی‌توجهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان به وضعیت قهرمانان ورزشی این استان شدیدا گلایه کرد و گفت: امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر این استان باشند.

امید آرامی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان سیستان و بلوچستان به ورزشکاران، اظهار کرد: فدراسیون کشتی برای کشتی‌گیران تیم ملی مراسم تجلیل برگزار کرد و آقای دبیر نیز همه تلاش خود را برای کمک به کشتی گیران انجام می‌دهد اما متاسفانه مسئولان استان سیستان و بلوچستان اصلا توجهی به ورزشکاران خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استان در خواب هستند و کارشان فقط وعده‌های بدون پشتوانه است. فقط مسئولان ورزش شهرستان نیمروز در حد وسع خود مبلغی به عنوان پاداش کمک کردند اما مسئولان استان هیچ توجهی به قهرمانان این استان ندارند.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، افزود: نه مسئولان ورزش و نه مسئولان سیاسی استان اصلا کاری با ورزشکاران ندارند و اهمیتی برای آنان قائل نیستند. کارشان این است که همیشه قول بدهند و بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند. ای‌کاش مسئولان کمی بیشتر به این استان که استعدادهای زیادی هم دارد توجه کنند.

وی درباره شرایط خود، گفت: از سوی سرمربی تیم ملی و فدراسیون کشتی از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف شدم و در حال حاضر نیز برای حضور در رقابت‌های جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم انتخابی تیم ملی آماده می‌شوم و تمریناتم را پیگیری می‌کنم. کار سختی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارم چرا که رقبای خوبی در این وزن حضور دارند، با این حال هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک است و امیدوارم با تلاشی که دارم به این هدف برسم.

آرامی درباره سرانجام معافیت خود از خدمت سربازی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که رییس فدراسیون پس از رقابت‌های جهانی اسپانیا انجام داد با این موضوع موافقت شد و جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم. معافیت تحصیلی من اسفند به پایان می‌رسد و قرار است پس از آن برای دریافت کارت معافیت از خدمت سربازی اقدام کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امید آرامی تیم ملی کشتی فرنگی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال برزیل جام جهاني فوتبال تیم ملی فوتبال آرژانتین سیستان و بلوچستان مسئولان استان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۷۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، به عنوان سخنگوی فدراسیون معرفی شد.

فدراسیون کشتی، ارتباط با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سئوالات مطرح شده در تمامی موراد مربوط به فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!