Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: وقتی مقابل مهم‌ترین حریفان می‌بازی یعنی نتیجه خوبی برای تیمی که آرزوی صعود به دور حذفی را داشت کسب نشده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد ملی پوشان افزود: باید واقعا در اردوی تیم بود تا متوجه میزان تمرکز و استرس آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از جام جهانی ابعاد مختلفی داشت و بازیکنان تیم ملی ایران باید با آرامش بازی می‌کردند اما به نظرم تاکتیک‌های بهتری از سوی کادر فنی می‌توانست در نظر گرفته شود. باخت سنگین مقابل انگلیس و عدم تدبیر برای گرفتن امتیاز از آمریکا برای فوتبال ملی گران تمام شد.

داداش زاده درباره عملکرد کارلوس کی روش در سومین حضور متوالی روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی تصریح کرد: باید مسیر پیشرفت را احساس می‌کردیم. هر نتیجه‌ای جز صعود برای ما خوب تلقی نمی‌شود. وقتی خودمان را اول آسیا می‌دانیم باید از بقیه تیم‌های قاره نیز بهتر بازی می‌کردیم یا نتیجه می‌گرفتیم اما در واقعیت و در جریان بازی‌ها دیدیم ژاپن خیلی بهتر از ما بود.

او به لزوم تغییر در ساختار فنی تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: مهم نیست چه شخصی قرار است انتخاب آینده تیم ملی ایران باشد. آنچه اهمیت دارد تعیین استراتژی برای تیم ملی است. اگر بدانیم از تیم ملی در مسیر کوتاهی که تا جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دارد چه می‌خواهیم و در بلند مدت چه هدفی را تعیین می‌کنیم می‌توانیم برای آینده تیم ملی ایران امیدوار بمانیم.

داداش زاده در پایان خاطرنشان کرد: من قبلا هم گفته بودم با نسل طلایی تیم ملی روبرو نبودیم که حالا بخواهیم نگران تغییر آنها باشیم. بازیکنان جدید با استعدادهای فراوان که دارند می‌توانند تیم ملی ایران را در مسیر موفقیت قرار دهند. مدیران فدراسیون فوتبال باید هرچه زودتر تصمیم عاقلانه برای آینده تیم ملی بگیرند. همه چیز از همین تیم شروع می‌شود.

کد خبر 5649782

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال جام جهانی 2022 قطر بهزاد داداش زاده تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال برزیل کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال کرواسی جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال اسپانیا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس کریستیانو رونالدو تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۵۷۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، «حسین عبدی» سرمربی تیم جوانان ایران، برای اردوی پیش‌رو نام ۲۱ بازیکن را اعلام کرد و قرار است از روز ۲ اردیبهشت اردوی این تیم را برگزار کند.

محمد عسکری، علی حسنی، ابوالفضل موردی، عرفان درویش‌عالی و ضرغام سعداوی بازیکنانی هستند که مدتی است به عضویت تیم بزرگسالان فولاد در آمدند و بعضی از آنها جزو نفرات تأثیرگذار تیم فولاد خوزستان هستند.

فولادی‌ها اگرچه در رقابت‌های لیگ برتر روزهای سختی را سپری می‌کنند اما در امر جوان‌گرایی و توجه به استعدادها بسیار خوب ظاهر شده‌اند.

اینکه پنج بازیکن فولاد در لیست ۲۱ نفره تیم ملی جوانان ایران قرار گرفته‌اند، بی‌شک اتفاق خوبی برای آینده این باشگاه پرطرفدار محسوب می‌شود و می‌توان در آینده شاهد درخشش بیشتر این نفرات در تیم باشگاهی‌شان بود.

کد خبر 6083806

دیگر خبرها

  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • پاسخ ارزان قیمت سپاه پاسداران برای رژیم صهیونیستی گران تمام شد +فیلم
  • پاسخ ارزان قیمت سپاه پاسداران ایران برای رژیم صهیونیستی گران تمام شد +فیلم