Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه مورخه سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار " قنبری " در ادامه اظهار داشت؛ اشرار از خدا بی خبر پس از درگیری سریعا از محل متواری و در این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس بنامان سرگرد " مختار مومنی " و ستوانسوم " ابوذر امیدوار " به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح گردید که سریعا تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان شهادت این دو پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده محترم آنان و همرزمان خود تبریک و تسلیت گفت و همچنین اضافه نمود که با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فورا آاغاز شد و با سرنخ های به دست آمده انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار قنبری شهادت دو پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۲۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن