Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  طوفان چنسو در ماداگاسکار خسارات زیادی برجا گذاشت.
به گزارش بخش تصویری خبرگزاری فرانسه، این طوفان سبب بارش باران و جاری شدن سیل شد. سیل به جاده‌های منتهی به پایتخت ماداگاسکار آسیب جدی وارد آورده است. این طوفان همچنین آسیب زیادی به خانه‌ها و اماکن تجاری وارد کرده و سبب آوارگی شمار زیادی از مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۲۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان الاقصی/ سازمان ملل: ۲۴ بیمارستان غزه غیرفعال هستند

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، دفتر سازمان ملل در امور هماهنگیهای بشردوستانه(OCHA) اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان غزه ۲۴ بیمارستان کاملا غیرفعال هستند.

در این سند آمده است: «سیستم بهداشتی در غزه به دلیل خصومت‌های مداوم و محدودیت‌های دسترسی در حال فروپاشی است و در نتیجه تعداد بیمارستان‌هایی که از خدمات خارج شده‌اند رو به افزایش است».

دفتر هماهنگیهای بشردوستانه در ادامه گزارش خود گفته، طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، درحال حاضر، 24 بیمارستان از 36 بیمارستان در غزه غیرفعال، دو بیمارستان در شمال غزه دارای حداقل عملکرد هستند و 10 بیمارستان دارای عملکرد جزئی هستند که شامل چهار بیمارستان در شمال غزه و شش بیمارستان در جنوب غزه است.

اسرائیل در هفته‌های گذشته بیمارستان الشفاء که بزرگترین بیمارستان غزه است و دو بیمارستان ناصر و الامل در خان یونس را نیز هدف حملات و محاصره خود قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225470 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • قالیباف: مقاومت مردم غزه تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است / هنیه: طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: ۲۴ بیمارستان غزه غیرفعال هستند
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • طوفان الاقصی/ سازمان ملل: شواهد زیادی درباره «نسل کشی» اسرائیل در غزه وجود دارد
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است