Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری و در مصلی امام خمینی(ره) اقامه می‌شود.

براساس این گزارش، طبق روال، ساعت 10:30 صبح درب‌های مصلای امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 آغاز خواهد شد. 

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه نماز جمعه تهران مصلی امام خمینی حجت الاسلام حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۳۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) و نیز فردا پنج شنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهید صدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود.

مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

از همه مردم شهیدپرور البرز دعوت می‌شود در مراسم این شهید والامقام شرکت کنند؛ حضور باشکوه آنها موجب آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده وی و نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 6063669

دیگر خبرها

  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود