Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های والیبال پیکان و سایپا در بازی نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (پنج‌شنبه 6 بهمن 1401) با دو دیدار در شهرهای گنبد و تهران برگزار شد.

در نخستین دیدار، پیکان تهران در سالن ساپکو میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و در این مسابقه شاگردان فاطمه رشیدی 3 بر صفر حریف اصفهانی را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکانی‌ها با امتیازات 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 19 حریف را مغلوب خود کردند تا با کسب این نتیجه به سومین پیروزی خود برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر زنان 1401 دست یابند.

لیگ برتر والیبال زنان| پیکان در صدر جدول باقی ماند/ برنامه پلی‌آف مشخص شد

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک، 3 بر 2 به پیروزی رسید.

شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود به پایان رساندند اما در ست دوم 17 بر 25 مغلوب سایپا شدند تا این دیدار برای مشخص شدن برنده به ست چهارم کشیده شود. در ست سوم سریک بار دیگر بازی را به دست گرفت و 25 بر 15 سایپا را شکست داد اما در ست چهارم این شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا بودند که نتیجه را به نفع خود تغییر داده و 25 بر 22 سریک را مغلوب خود کردند. در ست سرنوشت‌ساز پنجم دو تیم برای پیروزی تلاشی مستمر داشتند اما در نهایت تیم سایپا توانست با کسب امتیاز 15 بر 13 سریک را شکست داد. پیروزی سایپا در ست پنجن در حالی رقم خورد که 11 بر 6 از میزبان عقب بود.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت 2 برد از 3 مسابقه برگزار می‌شود و دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی روز جمعه 21 بهمن به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم‌های اول تا سوم لیگ سال 1401 مشخص شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال مرحله نیمه نهایی برتر زنان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال و چلسی در دربی شمال لندن و در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که توپچی‌ها با پنج گل مهمانشان را در هم کوبیدند.

آرسنال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۴ توسط لیاندرو تروسار خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیمه نخست هر دو تیم فرصت‌های زیاد گلزنی داشتند که همگی از دست رفت.   نیمه دوم، اما توپچی‌ها دیگر فرصت سوزی نکردند و دروازه چلسی را که در غیاب کول پالمر ستاره این روزهایش در میدان حاضر شده بود، به توپ بستند.  بن وایت (۵۲ و ۷۰) و کای هاورتس (۵۷ و ۶۵) گل‌های آرسنال را در این نیمه به ثمر رساندند.

آرسنال با این پیروزی ۷۷ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و ۴ امتیاز بیشتر صدرنشین است. تیم نگون بخت پوچتینو هم با ۴۷ امتیاز نهم است و با ۵۷ گل خورده در این فصل یک رکورد منفی در تاریخ این باشگاه از خود به جای گذاشت. آبی‌ها در رتبه نهم هستند و بعید است امسال سهمیه هیچ کدام از مسابقات اروپایی را تصاحب کنند. چلسی در هیچ‌یک از ۶ دیدار اخیر خود مقابل آرسنال به پیروزی نرسیده و در این مدت ۵ بار بازنده از زمین خارج شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت