Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای باند مواد مخدر دست یافتند که اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از مناطق صعب‌العبور و از مخفیگاه خود به داخل کشور منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باند توسط یگان‌های انتظامی، افزود: در ۷۲ ساعت گذشته ماموران انتظامی پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان‌های ذکر شده منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پرحجم یگان‌های عملیاتی پلیس، چهار سوداگر مرگ دستگیر، و در بازرسی از محل حضور و دپوی آنان در مناطق کوهستانی دو تن ۲۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل یک تن ۶۶۷ کیلوگرم از نوع تریاک و ۵۵۳ کیلوگرم از نوع حشیش به همراه سه قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیری فشنگ مربوطه، یک دستگاه بی‌سیم و هشت دستگاه خودرو سواری پژو کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی استان در گلوگاه‌ها و معبر‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با مواد افیونی به عنوان بلای خانمانسوز جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

اعضای شورای شهر تهران با طرح دو فوریتی کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان موافقت کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران، طرح دوفوریتی شهرداری تهران جهت کمک به آسیب‌دیدگان در سیل سیستان و بلوچستان در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ادامه پس از توضیحات اعضای شورای شهر تهران؛ اعضا با موافقت خود شهرداری را ملزم به کمک 50 میلیارد تومانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان کردند.

همچنین در جلسه امروز مقر شد که شهرداری تهران پس از اتمام کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، در اسرع وقت گزارشی را از اقدامات انجام شد به مردم سیل‌زده به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی عجیب دیدار منچستریونایتد و لیورپول؛ حداقل 8 هوادار دستگیر شدند
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۲۳ درصدی تصادفات جاده ای/ دستگیری ۴۸ باند سارقان حرفه ای
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت از باغ ویلا‌های گلبهار
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند