Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:59:59 GMT

شروع ساخت ۱۵۰۰ مسکن طرح نهضت ملی در نی‌ریز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۴۶۶۹

شروع ساخت ۱۵۰۰ مسکن طرح نهضت ملی در نی‌ریز

ایسنا/فارس در آستانه دهه فجر، عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار فارس و مدیرکل راه و شهرسازی استان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در حاشیه مراسم آغاز این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار اجرا خواهد شد و ساخت واحدهای مسکونی آن نیز به شکل دو طبقه طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، او ادامه داد: در این فضای ۵۵ هکتاری، علاوه بر ساخت واحدهای مسکونی، مدرسه، درمانگاه، مسجد، فضای ورزشی و کلانتری نیز ساخته خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: در جریان اجرای این پروژه، چنانچه واریز وجه از سوی مردم به موقع انجام شود، عملیات اجرایی نیز به شکل مستمر و منظم ادامه خواهد داشت.

طالبان عنوان کرد: تاکنون در استان فارس ۴۳۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده‌اند که ثبت نام ۱۳۳ هزار و ۲۸۲ متقاضی نهایی شده است.

او عنوان کرد: همچنین برای سه هزار و ۳۹۵ واحد مسکونی پروانه ساخت اخذ شده و ۱۷ هزار و ۳۶۴ واحد نیز در مرحله فنداسیون قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی فارس دهه فجر طالبان استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی فرهنگی و هنری استانی ورزشی استانی شهرستانها استانی سیاسی استانی علمی و آموزشی دهه فجر استانی اجتماعی استانی اقتصادی استانی فرهنگی و هنری استانی ورزشی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم آغاز عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن ویژه نیرو‌های مسلح در ارومیه که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیرو‌های مسلح در ارومیه برگزار شد گفت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، ۲۰ هکتار زمین توسط ارتش در قالب طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن، آماده شده است.

سید محسن حمزه لو با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح واجد شرایط را فراهم می‌کند، ادامه داد: این پروژه در قالب طرح کوثر ویژه ارتش اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: در تلاش هستیم از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در حوزه تأمین و ساخت واحد‌های مسکونی دغدغه تأمین مسکن عمومی را کاهش دهیم.

حمزه‌لو گفت: حدود ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد و اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده است.

گفتنی است در ادامه این مراسم کلنگ عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکونی نهضت ملی مسکن بر زمین زده شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی و نیرو‌های مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین کارکنان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و نیز سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید منعقد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۸ هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن درسیستان وبلوچستان
  • میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی شهر زنجان به بیش از ۷۰ درصد رسید
  • اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان
  • تامین اراضی ۷۰۰ هزار واحد مسکونی دستگاه‌های دولتی در قالب نهضت ملی مسکن
  • اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است
  • آغاز عملیات احداث ۵۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • آغازساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای کارکنان قرارگاه منطقه ای نزاجا در ارومیه
  • آغاز ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان مشغول به کار هستند
  • عملیات اجرایی ساخت بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در جعفرآباد آغاز شد