Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:28:41 GMT

دستگیری کلاهبردار متواری در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۹۴۵۰۹۸

دستگیری کلاهبردار متواری در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت : در پی اجرای جلب محکومین متواری، دستگيری يک متهم به هویت معلوم به ۱۲ سال حبس که بیش از ۹۰ نفر شاکی به اتهام کلاهبرداری داشته، در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران پلیس اطلاعات محل تردد متهم را در یکی از محله ها شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را در مخفيگاهش دستگير کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سهرابی گفت: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر تاکید کرد دستگيری مجرمان با گذشت زمان متوقف نخواهد شد و پلیس خرمشهر در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازداشت کلاهبردار متواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۹۴۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع سرقت از منازل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی با مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل